کد خبر: ۶۲۲۴۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

بارش برف و باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور علاوه بر تداوم بارش برف و باران در جاده‌های هراز، چالوس و فیروزکوه از آغاز بارش‌ها در جاده‌های ۱۱ استان کشور خبر داده است.
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راهها از وضعیت جاده‌های شمالی هم اکنون تردد روانی در جاده‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مسیر رفت و برگشت گزارش شده است.

بارش باران و برف درجاده‌های هراز،چالوس و فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت نیز ادامه دارد.

بارش برف و باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور

گزارش سازمان مزبور از آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها حاکی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج دارد.

بر اساس این خبر بارش برف و باران در جاده‌های استان‌های مازندران، تهران، گیلان، البرز، گلستان، زنجان، قزوین، همدان، سمنان،مرکزی، خراسان شمالی، کرمانشاه همچنین در جاده‌های استان‌های خراسان جنوبی،خراسان رضوی بارش باران گزارش شده است.

این مرکز در اطلاعیه ای از مسافران خواست تا برای تردد در جاده‌های کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی،سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای جاده‌های مسدود،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به‌روال عادی درجریان است.

شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۸۶۱ تردد شمار فعال در جادههای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۱ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین