کد خبر: ۶۲۲۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

وعده تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مردم

معاون امور بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: می‌توانیم در کمتر از ۴۸ ساعت کالا را از سطح انبارها به سطح عرضه برسانیم و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای خود را با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی به مردم عرضه می‌کنند.
وعده تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مردم
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی در جلسه با اصناف و مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بیان کرد: هماهنگی خوبی میان زنجیره‌های پخش و توزیع وجود دارد و از این لحاظ در این شرایط جدید مشکلی برای پخش و توزیع کالاها در سطح عرضه نداریم.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در پخش و توزیع کالا داریم که با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم در کمتر از ۴۸ ساعت کالاها را از سطح انبارها به سطح عرضه برسانیم.

معاون امور بازرگانی وزیر صمت با اعلام اینکه شرکت بازرگانی دولتی با شرکت‌های پخش برای توزیع کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سطح عرضه لینک شده است، افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای قول داده‌اند که کالاهای خود را با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی به مردم عرضه کنند.

قبادی با اعلام اینکه وضعیت کالاها و قیمت‌ها مناسب و در شرایط خوبی است، گفت: قیمت کالاهای استراتژیک همچون روغن، برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ روند کاهشی هم دارد و قرار شد به صورت ویژه برای ارایه تخفیفات در فروشگاه‌های زنجیره ای عرضه شوند.

وی همچنین گفت: موضوع فعال شدن اینترنت و sms فروشگاه‌های زنجیره ای را برای رفاه حال مردم در دست پیگیری داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
2
فروشگاههای زنجیره ای نظیر کوروش قیمت اصلی را 50درصد اضافه اتیکت میکنند بعد 30درصد آن را تخفیف می دهند . دیدم که میگم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین