کد خبر: ۶۲۲۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

افزایش قیمت بنزین اقدامی ضروری بود

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین اقدامی الزامی بود، گفت: اما باید پایش و نظارت‌های لازم برای جلوگیری از سوء استفاده از افزایش قیمت بنزین انجام شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اتابک نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با فارس در مورد افزایش قیمت بنزین گفت: افزایش قیمت بنزین و هدفمند کردن یارانه‌ها، اقدامی ضروری بود و باید انجام می‌شد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه فصل‌الخطاب اقدام انجام شده در مورد افزایش قیمت بنزین فرمایشات مقام معظم رهبری بود، بیان داشت: چنانچه رهبر انقلاب فرمودند که علیرغم اینکه در شیوه‌ اجرای آن ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما بحث کلی آن قابل حمایت است.

وی بیان داشت: با توجه به کسری بودجه حداقل 150 هزار میلیارد تومانی، یکی از راه‌ها برای جبران این کسری افزایش قیمت بنزین بود.

اتابک با بیان اینکه انتقاداتی به نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین وارد است، گفت: قطعا باید پایش و نظارت های لازم انجام شود تا این افزایش قیمت مورد سوء استفاده برای افزایش قیمت سایر کالاها واقع نشود و در صورتیکه افزایش قیمت بنزین در جایی تاثیر مستقیم دارد باید تاثیرات افزایش قیمت برآورد و لحاظ شود.

وی با تاکید بر اینکه باید هدف‌گیری مجموع یارانه‌ها، پرداخت به اقشار و دهک‌های آسیب‌پذیر جامعه باشد بیان داشت: پیشنهاد اتاق بازرگانی تهران در رابطه با یارانه بنزین، پرداخت آن به افراد به جای خودرو بود، زیرا ممکن است برخی از افراد جامعه فاقد خودرو باشند.

اتابک با اشاره به شرایط فعلی کشور و مسائل پیش آمده بعد از افزایش قیمت بنزین گفت: قطعا این اوضاع بهبود می‌یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
2
یک لحظه بیا بین مردم و بگرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین