کد خبر: ۶۲۲۵۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

طیبه سیاوشی: دسترسی به اینترنت نیاز مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازگشت دسترسی اینترنت در کشور اظهار کرد: حال در شهرهایی که آرامش بازگشته است باید اینترنت را برقرار کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ادامه قطع اینترنت در شهرهای مختلف کشور در پی ناآرامی‌های اخیر گفت: شاک دستوری را ابلاغ کرده بود مبنی بر این‌که به دلیل مسائل امنیتی کشور تا ۲۴ ساعت اینترنت قطع باشد، اما اکنون فکر می‌کنم از آن ۲۴ ساعت ۷۲ ساعت هم گذشته است، اما هنوز اینترنت برقرار نشده است.

وی ادامه داد: باید توجه کنیم که دسترسی به اینترنت نیاز مردم و یک ضرورت برای ارتباط است. یک بخش عظیمی از مردم از این راه زندگی خود را می‌گذرانند و شغل و کارشان وابسته به همین اینترنت است. در واقع این بی‌خبری مطلقی که اکنون وجود دارد به نوعی یک حکومت نظامی مدرن است. دو روز گذشته از آقای جهرمی در این باره سوال کردم و وی پاسخ داد که این موضوع دست من نیست؛ البته اشاره کردند که شبکه اینترنت ملی اکنون فعال است ولی شبکه ملی هم بسیار کند است.

طیبه سیاوشی: دسترسی به اینترنت نیاز مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حداقل در این باره به مردم اطلاع دهند و اینترنت را در شهرهایی که آرامش به آنها بازگشته است برقرار کنند. با فرماندار صحبت کردم و وی در این باره گفت که شرایط تهران عادی است. پس باید در این شهر اینترنت را برقرار کنند. در واقع باید اینترنت را در این شهرهایی که شرایط عادی است وصل کنند تا این احساس در میان مردم ایجاد شود که شرایط کاملا عادی است. این قطع ارتباط یک ذهنیتی را برای مردم ایجاد می‌کند که اکنون چه وضعیت هولناکی در کشور برقرار است، اما وضعیت به این وحشتناکی نیست که اینگونه با قطع اینترنت برای مردم تصویرسازی می‌شود.

سیاوشی در پایان اضافه کرد: اینترنت ضرورت کسب و کار و ارتباطات مردم است. حرکت و زندگی مردم همه به اینترنت وابسته است. اگر قرار بر ساکت‌کردن باشد این کار انجام شده و موضوع به پایان رسیده است و اکنون وقت آن است که دسترسی به اینترنت را برقرار کرده تا امنیت خاطر مردم فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
بينام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
5
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
9
هم نیاز مردم هم حق مردم. کسانی که خسارت ناشی از اعتراضات رو بهانه ی قطع اینترنت که آرزوی دیرینه شون بوده قرار دادن بدونن با تداوم این وضع بزرگترین خسارت هارو به مردم تحمیل میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
15
بعضی خیلی از این وضع خوششون اومده، مشتاق به تداومش هستن، از تبعاتش بی خبرن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین