کد خبر: ۶۲۲۵۶۵
تعداد نظرات: ۱۳۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
مطالبه برای رفع محدودیت اینترنت؛ نباید آزادی‌های مشروع مردم را نادیده گرفت

وضعیت به این وحشتناکی است؟ تداوم قطعی اینترنت توجیه‌پذیر است؟

بنزین گران شد، عده‌ای اعتراض کردند، در برخی مناطق اعتراضات به خشونت کشیده شد و اینترنت قطع شد. مخاطبان می‌پرسند، آیا با گذشت چند روز از ناآرامی‌ها، تداوم قطعی اینترنت همچنان توجیه‌پذیر است؟
آفتاب‌‌نیوز :

علی‌رغم اینکه آرامش به بسیاری از شهرهای کشور که پس از اعلام اصلاح نرخ بنزین با تنش و تشنج مواجه شده بودند بازگشته، اما همچنان در کل کشور دسترسی به اینترنت و خصوصا اپلیکیشن‌های پرطرفداری مثل واتس‌اپ و اینستاگرام با محدودیت مواجه است و حتی فیلترشکن‌هایی که دسترسی کاربران توییتر و تلگرام را ممکن می‌کرد نیز با اختلال مواجه شده است و حتی یک جستجوی ساده در اینترنت نیز امکان‌پذیر نیست.

در این میان اگرچه برخی اپلیکیشن‌های اینترنتی مثل اسنپ و تپسی و سایت‌های خرید بلیط سینما، تئاتر و کنسرت و همچنین خبرگزاری‌های داخلی با امکان دسترسی کاربران ایرانی به کار خود ادامه می‌دهند، اما بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی با مشکل مواجه شده و دانشجویان، مسافران خارج از کشور و آژانس‌های مسافرتی هم دچار مشکلات عدیده شده‌اند.

آیا با گذشت چند روز از ناآرامی‌ها و دستگیری لیدرها، قطعی اینترنت توجیه‌پذیر است؟

نمایندگان مجلس در گفت‌وگوهای جداگانه‌ای، عمدتا از رفع محدودیت‌ اینترنت حمایت کرده و خواستار برقراری هرچه سریعتر آن شدند.

اینترنت تا چند روز آینده وصل می‌شود

ابوالفضل حسن‌بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که معتقد است «اغتشاشگران از اینترنت برای پیشبرد کارهایشان استفاده می‌کردند»، می‌گوید که با توجه به این‌که مشکلات حل شده و تقریبا فروکش کرده و عناصر اصلی دستگیر شدند و همچنین مردم برای تامین امنیت‌شان به میدان آمدند ان‌شاءالله مجددا اینترنت تا چند روز آینده وصل خواهد شد.

او می‌افزاید: در تمام دنیا امنیت موضوع اصلی و مهم محسوب می‌شود و تامین آن وظیفه قطعی نظام است، لذا وقتی احساس شود ابزاری عامل اغتشاش و ناامنی است و امنیت را مخل می‌کند باید تا زمان تامین امنیت استفاده از آن ابزار را محدود کرد. تصمیم قطع اینترنت هم در شورای امنیت کشور گرفته شده که این شورا متشکل از مسئولان امنیتی، نظامی و انتظامی است.

حسن‌بیگی می‌افزاید: وقتی تعدادی از عناصر اغتشاشگر دستگیر شده‌اند از آنها پرسیده شده که چطور تمام نقاط تهران را بلد بودند یا این‌که وقتی از شهرستانی به کرج آمدند چطور از تمامی نقاط کرج اطلاع داشتند. پاسخ این بوده که آنها اطلاعاتشان را از اینترنت و نقشه‌های در دست‌شان برای رفت و آمد می‌گرفتند. براساس گزارش رسیده از وزارت اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی و امنیتی و قوه قضاییه این عناصر اقداماتشان را از طریق اینترنت پیش می‌بردند به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا اینترنت قطع شود.

تدابیر لازم برای دسترسی به اینترنت اندیشیده شود

قاسم میرزایی نیکو، عضو کمیسیون امو رداخلی کشور و شوراها نیز با بیان اینکه بخشی از جامعه برای کسب و کار خود به اینترنت و فضای مجازی نیاز دارند، می‌گوید: از نظر بنده باید قبل از قطع اینترنت تدابیر لازم اتخاذ می‌شد تا این بخش از جامعه با مشکل جدی روبه رو نشوند. حداقل باید مراکزی در نظر گرفته شود تا افراد بتوانند در این مراکز با دسترسی به اینترنت امور روزمره خود را انجام دهند. باید تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود. نباید اجازه داد تا برخی از مسائل که به راحتی قابل حل است بزرگ شود.

نباید آزادی‌های مشروع مردم را نادیده گرفت

جلال میرزایی رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس نیز می‌گوید: اکنون آرامش در اکثر نقاط کشور برقرار شده و به نظر می‌رسد به تدریج در برخی از استان‌ها اینترنت مجددا برقرار شود. درصد پایینی از کسب و کارها در داخل کشور با فضای اینترنت در ارتباط است اما در شرایط تحریم همین درصد پایین نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید به آن توجه شود.

نماینده ایلام در مجلس می‌افزاید: تدابیری که دولت برای بازگشت امنیت به کشور انجام داده، حساب شده بود. در زمانی که کشور ناامن است و جان و مال مردم در خطر قرار گرفته نباید با سیاسی بازی به دنبال کسب محبوبیت برای خود باشیم؛ بلکه باید از محبوبیت خود برای تامین امنیت مردم خرج کنیم. از سوی دیگر تامین امنیت مردم نباید به گونه‌ای باشد که حقوق و آزادی‌های مشروع مردم را نادیده بگیریم.

به زودی درباره زمان برقراری اینترنت تصمیم گیری خواهد شد

محمد جواد کولیوند عضو شورای امنیت کشور نیز برقراری مجدد اینترنت را نیازمند تصمیم جمعی می‌داند و می‌گوید به زودی با توجه به گزارش های واصله از نقاط مختلف در شورای امنیت در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

او با بیان اینکه «نباید اجازه داد تا هیچ چیزی مخل آرامش مردم در زندگی روزمره آنان شود» می‌افزاید: در جلسه شورای امنیت کشور تصمیم بر قطعی اینترنت گرفته شد. البته در این زمینه رتبه بندی انجام شده و شرکت ها و کسب و کار هایی که با اینترنت سر و کار دارند، برای دسترسی به اینترنت در اولویت هستند. زمانی اینترنت به طور سراسری برقرار می شود که آرامش به کشور بازگردد. شبکه ملی اطلاعات داخلی نیز اکنون برقرار است و بخشی از اپلیکیشن ها نظیر اسنپ با آن به کار خود ادامه می دهند.

مردم باید بتوانند از اینترنت برای کارهای اقتصادی، پژوهشی و آموزشی استفاده کنند

حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم در اظهاراتی درباره قطعی اینترنت می‌گوید: وقتی کشور با مقتضیات امنیت ملی مواجهه می‌شود طبیعتا باید اقداماتی صورت گیرد که یکی از آن قطعی اینترنت بود، اما لازم است در ادامه راه اجازه دسترسی به مردم برای انجام کارهایشان با اینترنت ملی داده شود؛ البته که یک سری دسترسی‌های داخلی داده شده است اما ضعف وجود دارد.

وی می‌افزاید: مردم باید بتوانند به صورت هوشمند از اینترنت استفاده کنند که این موضوع منوط به ایجاد شرایط و امکانات و ظرفیت‌های است که آنها کارهای اقتصادی مربوطه و مناسبات خاص با داخل و خارج انجام دهند. بعد از آشوب‌های یک سال و نیم پیش یک سری کارها صورت گرفت تا مدیریت در حوزه اینترنت صورت گیرد؛ با این اقدامات حداقل اثرگذاری منفی روی مولفه‌های امنیتی کشور ایجاد شود، ولی باز هم خلاءهایی وجود دارد که باید حل شود. مهمتر از همه دسترسی مردم به اینترنت با رعایت مقتضیات امنیتی است. مردم باید بتوانند دسترسی‌های خاص خود را داشته باشند.

فلاحت پیشه معتقد است که باید اجازه دسترسی هوشمند مردم به اینترنت داده شود و مردم باید بتوانند از اینترنت برای کارهای اقتصادی و پژوهشی و آموزشی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه قطع کامل اینترنت رفتار بهینه مدیریتی نیست، می‌افزاید: باید ضمن دیدن محتویات امنیتی امکان دسترسی مردم به اینترنت را فراهم کرد. این موضوع در کشورهایی همچون چین و روسیه انجام می‌شود و در ایران هم قابل انجام است. مشخصا در کشور چین درباره اپلیکشین وی چت این اقدام را انجام دادند و آن قدر در شبکه ملی ارتباطات برای کاربران امکان کارهای اقتصادی و روزمره را فراهم کردند که دیگر مردم خود را نیازمند به دسترسی بیگانه و خارجی ندانستند.

حق دسترسی به اینترنت حق‌الناس است

فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس هم با تاکید بر اینکه «حق دسترسی به اینترنت همچون حق الناس است»، می‌افزاید: شواهد و گزارش‌های امنیتی نشان می‌دهد از نقطه اوج این اتفاقات فاصله گرفته‌ایم و شرایط به سمت عادی شدن می‌رود به همین دلیل باید با برقراری دوباره دسترسی‌های مختلف به ویژه اینترنت، اختلال بزرگی که در زندگی میلیون‌ها نفر پدید آمده رفع شود.

او می‌افزاید: با توجه به اینکه رییس جمهور بارها ایجاد اشتغال در فضای مجازی را ثمره سیاست‌های دولت اعلام کرده است، باید برای صیانت از این دستاوردها و زندگی چند میلیون نفری که مستقیم و غیر مستقیم از این طریق امرار معاش می‌کنند، هرچه سریعتر رفع محدودیت‌های ایجاد شده را در دستور قرار دهند.

رفع محدودیت اینترنت در کنار حفظ امنیت مورد توجه قرار گیرد

حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز ضمن درخواست از شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور برای توجه به رفع محدودیت اینترنت ضمن حفظ آرامش و امنیت، می‌افزاید: اگر حتی قطعی اینترنت برای برقراری امنیت در یک بازه زمانی کوتاه اتفاق افتاده، اینکه بخواهیم با قطعی اینترنت امنیت را برقرار کنیم به صورت مستمر شدنی نیست و به هر حال باید محدودیت‌های اعمال شده را برداریم.

او می‌افزاید: در چند روز گذشته خیلی از کسانی که کسب و کارشان در بستر اینترنت بوده کارشان مختل شده، کسانی که کارهای پژوهشی و دانشگاهی انجام می‌دادند هم کارشان با اختلال مواجه شده و حتی خیلی‌ها روال عادی زندگی‌شان دچار اشکال شده است. کارکنان خیلی از ادارات در این چند روز در محل کار خود حضور می‌یابند اما بخشی از کارشان انجام نمی شود، همچنین مشکل قطعی اینترنت در حوزه خبرگزاری‌ها بیشتر خودش را نشان می‌دهد و با توجه به عدم دسترسی آنها به برخی منابع اشکالاتی در این زمینه نیز به وجود آمده است.

زرآبادی با بیان اینکه در برخی از نقاط کشور از ابتدا هم مشکل امنیتی وجود نداشته، قطعی اینترنت را موجب نارضایتی و ضرر به فعالان اقتصادی و همچنین انتقال اضطراب به جامعه می‌داند.

بی‌خبری مطلق، حکومت نظامی مدرن است

طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در مجلس این بی‌خبری مطلق را نوعی حکومت نظامی مدرن توصیف می‌کند و معتقد است: شاک (شورای امنیت کشور) دستوری را ابلاغ کرده بود مبنی بر این‌که به دلیل مسائل امنیتی کشور تا ۲۴ ساعت اینترنت قطع باشد، اما اکنون فکر می‌کنم از آن ۲۴ ساعت ۷۲ ساعت هم گذشته است، اما هنوز اینترنت برقرار نشده است.

او می‌افزاید: حداقل اینترنت را در شهرهایی که آرامش به آنها بازگشته است برقرار کنند. من با فرماندار تهران صحبت کردم و وی در این باره گفت که شرایط تهران عادی است. پس باید در این شهر اینترنت را برقرار کنند. در واقع باید اینترنت را در این شهرهایی که شرایط عادی است وصل کنند تا این احساس در میان مردم ایجاد شود که شرایط کاملا عادی است. این قطع ارتباط یک ذهنیتی را برای مردم ایجاد می‌کند که اکنون چه وضعیت هولناکی در کشور برقرار است، اما وضعیت به این وحشتناکی نیست که اینگونه با قطع اینترنت برای مردم تصویرسازی می‌شود.

تصمیم ایجاد محدودیت در شبکه اینترنت عاقلانه بود

یحیی کمالی‌پور نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز معتقد است: ممکن است که محدودیت دسترسی به اینترنت ضررهایی را برای کشور داشته باشد، اما استحضار داشته باشید اگر قرار بود تمام این اتفاقات اخیر مخابره شود و معاندان می‌توانستند از طریق اینترنت با هم ارتباط داشته باشند مطمئنا فضای کشور بدتر می‌شد.

او می‌افزاید:‌ اکنون ما شاهد آرامش کامل نیستیم، ما شاهد برخی تخریب‌ها بوده‌ایم. در حوزه انتخابیه من نیز مردم تجمعاتی داشتند که ما ضمن حضور در منطقه با مردم صحبت کردیم و موضوع به پایان رسید و خدا را شکر در آنجا شاهد تخریب و کشته‌ای نبودیم ولی در مناطق دیگر شاهد کشته شدن افراد و برخی تخریب‌ها بوده‌ایم که مخابره این مسائل خود می‌توانست به اتفاقات دامن بزند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۳۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
10
480
این یک خواهش نیست، یک توصیه است، بیش از این باقطع اینترنت مردم را در برابر خود قرار ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من به خاطربنزین بیرون نیومدم اما حتما بخاطر اینترنت میام بیرون اگه وصل نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
قشنگ دارم خود شیرینی های اذری جهرمی را پشت صحنه قطعی اینترنت میبینم انگار خونه اشو داره اداره میکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خلاصه این پست
خبببب اگه قوووول بدید بچه های خوبی باشید و فقط اونطوری که ما میخوایم از اینترنت استفاده کنید و کارای بد بد نکید
ایشالا به زودی تا همین چند هفته دیگه اینترنت وصل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کی بود گفت دست ما روی دکمه خاموش کردن اینترنت نخواهد رفت؟
خخخ
یک روز دیگه اگه وصل نشه شورش را شروع میکنه خود شورای امنیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ما بابت اشتراک اینترنت پول میدیم. دزدی در روز روشنه اگه هزینه این روزها رو بهمون پرداخت نکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این ...ها چه میدونن اینترنت چیه !
من که برنامه نویسم بدون اینترنت اصلا نمیتونم کار کنم . اصلا توضیحش سخته که این چند روز چی کشیدیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینترنت وصل بشه حجم بی سابقه ای از فیلم و اسناد منتشر خواهد شد که خیلیا خوششون نمیاد
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خب بزودی انتخاباته
هرکی بره رای بده خیلی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اخه اینترنت بلای جون اختلاسگرها شده بود.بزارین یه مدت نفس راحت بکشن و با آرامش کشور رو غارت کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
وصل کنید یا نکنید فرقی نداره، وقتی امواج تلوزیونی با ماهواره به ما میرسه، حتما اینترنت هم خواهد رسید. فقط اینجا شما ضایع میشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
8
132
کامنتی جز ...دیگه نمیتونم بذارم
جون هفت جد و ... نت رو وصل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
5
178
من برنامه نویس وب هستم و کل درآمدم از اینترنته. این سایتای ایرانی هم دقیقا به هیچ دردی نمیخورن. تو این وضعیت مالی خرابم چندروزه منو بیکار کردین و بد قول برای تحویل پروژم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
التماس کن برای حقت
امین
| Germany |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دوستمون قشنگ جوابتو داد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
4
265
جالبه خودشون میگن عده ای کم. بعد میگن تنها در چند شهر، بعدش میگن تمام شد. ولی اینترنت کل کشور رو قطع کردند.

چقدر باورم شد که همه چیز آرومه!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
4
107
نت رو وصل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
2
127
... اینترنت قطع کردن؟ چرا؟ حالام نمی خوان وصل کنن! شما برو سفارتتو بگیر افت داره این سوسول بازیا :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بصبر بسته اینترنتیت تموم شد نت وصل میکنن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
2
189
مسئولین مدیریت کشور را با مدیریت خانه شان اشتباه گرفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اشتباه نگرفتن. اتفاقا کشور را مثل خانه ملک شخصی می‌دانند. آخر آنها منصوب مستقیم ...هستند و همیشه حق با آنهاست. حتی در مسایل فنی هم همیشه حق با آنهاست...
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
138
با این رفتار سیاست مدارانمون بعید میدونم اینترنت طی چند هفته دیگه وصل شه نمی دونم با چه رویی چند وقت دیگه انتظار رای دادند از ماها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کاری نداره. هرکی رای نده اینترنتش قطع میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
شما خودتو آماده کن برای پرداخت هزینه های نفس کشیدنتون توی این کشور. براتون کنتور هم نصب می کنن.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
2
226
... شماها جایگاهی در بین مردم ندارید، انقدر از اسم مردم سو استفاده نکنید برای پیشبرد کارهای خودتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
2
209
این اتفاق اگر در کشورهای دیگری میافتاد که صدا و سیما ۲۴ ساعته گزازش بدبختی و قطع اینترنت و استحصال ان کشور گزارش میداد و مخ همه را میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نفرت انگیز تر از صدا و سیما و خبراش، مجریایی هستن که با آبو تاب اخبار و گزارشات هدف دار و ضد مردمی رو میخونن جلوی دوربین
ناشناس
| Canada |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
صدا و سیما کاری جز این نداشته کافیه به گزارشات عاشورای 88 نگاه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
167
یه ملت دارن همصدا میگن، اینترنت رو وصل کنید، این نماینده ها مثل... فقط نگاه میکنن یا
فقط فکر منافع خودشونن
Xzxk
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
7
140
الان بنزین رو سران سه قوه گرون کردن و مجلسی ها بی خبر بودن . و مجلسی ها میگن اگر اطلاع داشتن این تصمیم گرفته نمیشد ...

اینترنت رو هم شاک قطع کرده و نماینده های مجلس پیگیر وضع اینترنت هستن برای مردم و نگران اینترنتن‌ و دلسوز مردم

مردم فهیم ایران خدایی با شرکت تو انتخابات مجلس این حمایت بزرگ رو از دست ندینااا
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
هه.اول خودشون تو برنامه ششم میان تصویب میکنن بنزین گرون بشه بعد که سه ماه مونده به انتخابات واسه رای خودشون میان مخالفت می‌کنن.الانم که نگران اینترنت مردم شدن.وااااای که چقدر خوبن این نماینده های دلسوز!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
9
173
معاندان همین الان هم با نرم افزار های مسیریاب و تلفنهای ماهواره ای باهم در ارتباطند. شما از مردم عادی می ترسید...
معترضم نه اغتشاگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
3
139
پس سازمان ملل چه غلطی داره میکنه
نمیخواد نسبت به اینترنت ایران کاری انجام بده؟
شغل که نیست
بابا خیلیا از نت پول در میارن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
یه سازمان ملل هم باج دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
4
204
اگر يك دليل براي فرار از اين مملكت ... باشه همين توهين ..به شعور ٨٠ مليون ايراني به واسطه قطع اينترنته. اينترنت منت ...بر مردم نيست حق ملته و با هر توجيهي كسي حق نداره محدودش كنه. تاوان اين قطعي اينترنت حتمن سنگين تر از تاوان قطع بنزينه
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
4
159
هم وطنانی که خارج تشریف دارن خواهش می کنم مراتب اعتراض ما به قطعی اینترنت رو به گوش سازمان ملل برسونید.
خواهش می کنم تایید کن آفتاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دقیقا. باید کمپین اعتراضی از طرف مردم... داخل ایران رو به دنیا مخابره کنن
sedighi
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
برادر من همانطور که ما به سایتهای خارجی دسترسی نداریم ، افراد خارج از مملکت هم به این سایتها دسترسی ندارند!!!
فاطی
| Afghanistan |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
دوست عزیز ما دسترسی داریم الان من دارم میخونم ک چی نوشتی..از افغانستان بهتون دعا میکنم ک وضعتون بهتر بشه.اما امریکا و سازمان ملل کاری نمیکنن چون این حالت ایران ب نفع اوناست..از دست ما هم کاری ساخته نیس ک بهتون انجام بدیم ب جز دعا کردن..اما مطمعن باشین رسانه هایی افغانی و صدا و سیماهای افغانستان تو تموم برنامه هایی خبری و تفریحی و همش دارن از تضاهرات و قطع انترنت و پایمال حق تظاهرکنندگان حرف میزنن‌.
همشونم تلویزیون هایی جهانی هستن.از دست کشور همسایتون همینقدر کمک میاد عزیز..ب امید ارامی هردوکشور....
تاسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
135
اگر میخواهید معنای تناقض و پارادوکس رو به فرزندانتون آموزش بدید، حرفهای مسئولین کشور رو براشون پخش کنید. کامل متوجه میشن
علی صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
2
193
من فکر میکنم دارن امتحان میکنن مردم رو که اگه کلا اینترنت رو دوباره وصل نکنن مردم چه واکنشی خواهند داشت...
به گمانم عده ای به دنبال این هستند که به کلی ارتباط جهانی مردم در اینترنت قطع باشه و فقط به اینترنت داخلی وصل باشند و حالا که به این بهانه اینترنت قطع شده بدشون نمیاد که همین وضعیت رو کش بدن و یه جورایی کم کم طبیعیش کنن و دیگه اینترنت جهانی رو وصل نکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مراتب اعتراض خودمونو چه با تماس با اپراتورها چه نمایندگان مجلس و یا افراد ذی نفوذ باید عنوان کنیم. و حتی بازهم اعتراضات میدانی. مسیر آزادی خواهی طولانیه و پر پیچ و خمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
123
قطعی اینترنت واقعا غیر حرفه ایی هست تازه تصمیم میخواید بگیرید وصلش کنید یا نکنید بخدا حق الناس به معنای واقعیه
من کارم برنامه نویسی و سئو هست تمام زندگی من و افرادی مثل من به موتورهای جست و جو بستگی داره و تمام کسب و کارم فلج شده نکنید اینکارو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
من هم دقیقا کارم نویسندگی و سئو هست دیگه به اغلب سایتها نمیتونم وصل بشم من تو خوزستانم ما هنوز اینترنت نداریم تا همین امرزو خبری نیست خسته شدم بخداااااااااااااااا
خدایا کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
124
خودتون قطع می کنید خودتون هم معترض به قطع کردنید. مردم را چی فرض کرده اید؟!؟
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
157
بابابخدا راهی که میرید اشتباهه اشتباه.چراواقعیت قبول نمیکنید مردم به اندازه سرسوزنی بهتون اعتمادندارند.ازماگفتن بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
172
10
یکی از نظرات جالب بود بنظرم اینجور مواقع باید کافینت ها یا یه سیستمی و سازوکاری رو ازاد بزارن که مردم با کارت یا شماره ملی لااقل بتونن برن کارشونو انجام بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مگه اینجا آلمان نازی یا کره شمالیه؟اینجا ایرانه با تمدن ۱۰۰۰۰ ساله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نظرت ب درد عصر عتیق میخوره ی ذره فکر هم خوب چیزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مثل اینه که یکی توی خیابون بستت به فحش و لگد و تو سری، بعد بیای بهش بگی لطفا اگه میشه یه جایی بذارید تا ما با یه سازوکار درست بیایم شما بزنینمون. این طور حق مطلب ادا نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
خیال باطل.اون روز رو هرگز نخواهند دید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
134
لعنت به‌مردم ازار
ناشناس
|
Singapore
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
111
17
چون میگذرد غمی نیست
دل سوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
4
56
میدونید چرا سروش ناموفق بود ساده است اعتماد رو فدای امنیت کردیم من دارم به روزایی فکر میکنم که اینترنت جهانی اسپیس ایکس بیاد اونوقته اگه شرکت های ارائه دهنده اینترنت مفتی خدمات بدن کسی سمتشون ، نره اگاهانه عمل کنیم
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
داداچ اینا رو دست کم گرفتی
اگر اینترنت فضای باز ایکس هم بیاد اینا به نفع خودشان یا فیلترش میکنن یا پارازیت میندازن یا هرجور بتونن جلوشو میگیرن
البته خدا .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
2
21
اینترنت پِر
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
65
چقدر اینا به فکر مردم هستن .من که رای نمیدم خودانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
60
شما که این همه میگید فلان کشور حق مردمشو ضایع میکنه فلان کشور مردمشو فلان میکنه مثلا خودتون خیلی به حق و حقوق مردم اهمیت میدید که یه هفته هست اینترنت مملکتو تعطیل کردید؟
چه کسایی که کسب و کارشون با اینترنت میچرخه و چه کسایی که برای تفریح و سرگرمی از اینترنت استفاده میکنند فرقی نداره همه حق دارن از اینترنت استفاده کنن.
نکنه نسل جدید وی پی ان تو راهه برای رونق کاسبی بعضی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این ها بقدری از جامعه ایران بی خبرند که گمان میکنند با بستن اینتر نت مسئله حل است و نا رضایتی بهانه بود تا روزیکه انباشت نارضایتی سونامی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
67
گفتید عده ای قلیل ناآرامی به وجود آوردند شاید به هزار نفر نرسند حالا اینترنت 80 میلیون را قطع می کنند و سخنگوی دولت هم شرط می گذارد تا موقعی که احتمال سو استفاده دارد وصل نمی کنیم خب زحمت بکشید برق، آب، گاز و .. را هم قطع کنید تا تکلیفمان یکسره شود چون که قطعا عده ای هم از آب ، برق و .... سو استفاده می کنند!!! تنبیه برای همه و تشویق هم برای همان یک نفر!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
4
60
مردم بسته نخرید بذارید تمام شرکت ها مثل همراه اول و ایرانسل ورشکست کنن تنها راهش همینه
پاسخ ها
نااا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
فردا رو قبض آب و برق و... میزنه فلان تومن برای خدمات همراه اول و ایرانسل و... مثل همین صدا و سیما که نه صدا داره نه سیما و فقط پولشو میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
88
به كره شمالي خوش آمديد دوستان !
برنامه نویس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
64
اگر این نظر منو نزارید مشخص میشه که سایتتون شدیدا سانسور میکنه .
من فقط الان چند روزه دارم میگم .... هر کسی که اینترنت رو قطع کرده .
من برنامه نویس هستم بدون اینترنت می میرم .
به خدا من برای بنزین بیرون نیومدم ولی برای اینترنت میام .
مگه تو این...جز اینترنت آزادی دیگه ای هم داریم !
بازم میگم خدا ..... اون دنیا حساب پس میده هر کسی که اینجور آزار داد ما رو
یه بدبخت که تو کف اینترنته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
68
به خدا وقتی حرفای کولیوند رو خوندم قشنگ احساس کردم گیر یه ......افتادیم که حالا حالا ها نمیخوان بیخیال ثروت این کشور بشن و هرجا کم میارن از ما مردم مایع میزان . واقعا کی باور می‌کنه شش ما به فکر امنیت مردم هستید . مرد باش بگو امنیت خودتون .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
3
71
شماها نماینده مردم نیستید نماینده منافع شخصی و پست و مقام و رانتهای شغل نون و آبدارتون هستید
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
46
امیدوارم امریکا و اروپا هرچه زودتر اینترنت ماهواره ای برای همه نقاط جهان اماده کنند تا یه مشت ... برای ما قیافه نگیرن .... پشت گوشتون ببینید رای میبینید نه چپ نه راست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
2
84
تا الان به دلیل گرانی بنزین تجمعات رخ داده
به زودی به دلیل قطعی اینترنت تجمعاتی برگذار خواهد شد.
بهتره زودتر اینترنت رو وصل کنن وگرنه دلیلی برای رفتن به دانشگاه ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
36
یکی نیست به اینا بگه به پیر به پیغمبر اینترنت این چهارتا سایت و اپلیکیشن مثل اینستاگرام و واتساپ و اسنپ نیستش. کار تصمیم گیرانی که اینترنت رو قطع کردن از ...که مغازه‌ها رو اتش زدن بیشتر نباشه کمتر هم نیست.(به همان میزان هم ضرر مالی زدن و هم امنیت و آرامش و از بین بردن) فضای مجازی با فضای واقعی هیچ تفاوتی نداره. بستن هر یک سایت یعنی بستن یک مغازه. الان هزاران مغازه بسته شده. حالا کی هست که این چیزا رو بهشون بگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
2
68
به اسم اعتراضات و نا امنی دارن اینترانت ملی رو تست و عیب یابی میکنند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
42
احساس میکنم در یه جای دور افتاده توی یک سیاه چال گیر افتادم ... که هیچ وقت نمیزاره توی این سیاه چال هم زندمانی راحتی داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
46
مسئولانی که مدینه فاضلشون کره شمالیه و الگو،دارن یک شبه بهش میرسن،ولی اینم بدونن این مردم زمین تا آسمون با رعیت کیم جون...فرق داره،گرچه تقریبا به یک درد مبتلا و بشدت بدبختیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
72
خدمتی که روحانی به اصولگراها کرد هیشکی نمی تونست . من که دیگه رای نمیدم حتی ... باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
عزیزم اصلاح طلب اصولگرا.... با هدف مشترک. بدبختی ملت ایران
آذری جهرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
13
57
بابت قطع اینترنت و توهین به شعور تمام ملت ایران شرمتده ام و خجالت زده.امیدوارم خدا از ما بگذره مردم ایران که قطعا نخواهند گذشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
72
من برای بنزین نرفتم اما اگه وصل نشه کف خیابونم چون زندگیم به باد رفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
103
الان اینجا کامنت بذاریم و اعتراض کنیم به قطعی اینترنت
مصداق اقدام علیه امنیت ملی محسوب نمیشه ؟
و احیاناً
خون مون مباح و حلال و مزدور بیگانه محسوب نمی شیم؟؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
و البته وابسته به جبهه غربی عبری عربی و آموزش دیده در اسراییل هم حساب میشی. تازه اینهایی که شلوغ کردن ایرانی نبودن که همشون از آمریکا اومدن. تازه صدا و سیما ندیدی مصاحبه کرده بود که بخاطر قطع اینترنت هیچ مشکلی وجود ندارد و همه راضیم.
شهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
71
نت رو وصل کنید پیشنهاد میدم
بازخورد و خروجی قطعی نت دراین چند روز بسیار منفی و به ضرر شماست . پس زودتر وصل کنید واز ملت عذرخواهی کنید . اخرش ۴۸ ساعت .نه ۵ روز
البته اگرهم وصل نکنید و عقب بندازید دودش توچشم خودتون میره . نماینده ها وزرا و مدیران خوب گوش کنید ..مردم صبرشون به سرمیرسه و سال ...تکرارمیشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
2
44
وضعیت وحشتناک
نماز وحشت دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
45
من کلاس‌های دانشگاه را برای قطعی اینترنت تعطیل کردم و تا زمانی که وصل نشه تشکیل نمیدم
Mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
62
من یه اصلاح طلب دو آتیشه بودم و همیشه فک میکردم این تفکر باعث رشد و برون رفت کشور از افراط گری میشه.واسه همین چند دوره از نماینده ها و رئیس جمهورای اصلاح طلب حمایت کردم که بلکه بتونیم از نبردبان دموکراسی بالا بریم و در نهایت به رویه کشورهای آزاد برسیم.ولی حالا بعد چند سال به این نتیجه رسیدم که اصلاح طلبان به مراتب مضرتر هستن برای ایران چرا که بشدت دو روئن.این قطع اینترنت و ...اگه موقع احمدی نژاد بود تعجب نمیکردم چون بالاخره معلوم بود چیه.ولی الان چی؟؟؟هم ۹۶و هم ۹۸ سرکوب شدیم.دسترسی به اینترنت رو از بین بردید.کسری بودجتون رو از جیب مردم دراوردید و حتی خبرگزاری های اصلاح طلبی مثه شما چشم رو حقیقت بستید و پوشش ندادید که چها که نیومد بر سر مردم.عراق دو ماه تظاهرات داشت با ۳۰۰ کشته و ما دو روز تظاهرات و ۱۰۶ کشته؟؟؟وجدانتون کجاست؟؟روزی که رئیس جمهور یه وزیر که مهره ...بود رو به مردم غالب کرد باید فکر اینجا و میکردیم که نمیذارن مردم نفس بکشن.ولی واسه ما ایرانیا دیگه سیاست و سیاستمدار مرده چه اصولگراش چه اصلاح‌طلبش.خدا سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیده مگه به دست خود اون قوم.پس بترسید از روزی که مردم آگاه بشن.امیدوارم کامنت رو حذف نکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
26
اونا از گوشیم استفاده کردن. گوشی را نمیخاین فیلتر کنین؟ :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
42
بعضی خبر گزاری ها اسکرین شات هایی از بعضی مسئولین در توییتر پخش کردن که در باب اوضاع اخیر بود، خواستم بگم در همین روزهایی که اینترنت ما قطع هست اینترنت جهانی مسئولین وصل هست و غمی بابت ای موضوع ندارند.
امین
|
Germany
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
34
خب گویا این خبرگزاری از فارس نیوز توی اعلام نظرها بهتر عمل میکنه !
ما کارو زندگیمون با اینترنت بود، اما وقتی اینترنت میشه ابزار واسه کنترل، دیگه ...ارزشی برای موندن نداره ...
اگر معترضها بانک اتیش زدن شما سفره خیلیارو با این کارتون اتیش زدین ...
امین
|
Germany
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
29
...که نیست مهدکودکه =)))))
فقط صبح ها نمیریم سر صف =))))
سعید
|
Germany
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
9
بگو شرایط چیه کرسی مجلس بزا ما هم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
26
همیشه ی ...پشت مردم قایم میشن ، امنیت مگه معنیش چیه؟؟ قطعی اینترنت نا امنی نیست؟ بستن دهان معترضا نا امنی نیست؟؟ ایجاد نکردن فضای مناسب برای معترضان نا امنی نیست؟؟ واقعا کی داره نا امنی ایجاد میکنه؟؟ شما دست کمی از به اصطلاح ...ندارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
25
اینترنت یعنی جایی که از هرگونه اقدام نظام حمایت شود و معترضین اوباش معرفی شوند و تمام دنیا بد و ایران خوب نشان داده شود!

با این تعریف اینترنت فعلی کاملا برای مردم کافی و مناسبه و مطالبه در راستای رفع محدودیت اینترنت نه توسط مردم بلکه توسط اختشاشگران منافق نوکر ضدانقلاب صهیونیست مطرح میشود!
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
17
این چنین گاز انبری طور ملت رو ...که دردمنشانه شدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
2
50
اینترنت قطع می کنید؟
بالاخره نوبت گریه کردن قطع کنندگان اینترنت هم خواهد رسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
32
18
متاسفم که دغدغه مردم به جای گرانی بنزین‌ و تبعات وحشتناک اون و عدم نظارت و کنترل دولت روی قیمت کالاها ، معطوف شده به قطعی اینترنت ....درسته که اینترنت حق مردمه ولی دردناکه که مسئله اصلی فراموش شده ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
دوست عزیز تا وقتی مسئولین اینطوری پیش برن همه اینایی که گفتی دغدغه زندگی مردمه چون همه این موارد به هم مربوطن
H
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
44
این طولانی شدن قطعی اینترنت منو یاد اون زمانی میندازه که گفتن سیستم قطع شده و یهو کلی ماشین وارد کردن که ثبت نشدن
Siavash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
46
با این دسته گلتون پس فردا رای هم از مردم میخواهید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
51
لطفا از نام مردم سو استفاده نکنید ... شما از مردم نیستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
47
شرم ...باد میدونید با قطعی اینترنت جون چندتا آدمو گرفتید تا حالا میدونید سامانه های اورژانس کشور با اینترنت کار میکنند میدونید چند تا مریض در روز با اینترنت آدرس دکتر پیدا میکنند ۱۱۸ رو هم قطع کردید که نکنه اونم با اینترنت کار میکنه
اصلا جون مردم براتون مهمه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
بنظرت مهمه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
65
قطع اینترنت به بهانه اعتراضات اخیر فقط توهین به شعور ملت است ، حکومتی که به مردمش احترام نذاره چه انتظاری میتونه از مردمش داشته باشه ....همسن
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
84
احساس بی شخصیتی و اینکه هیچکاری از دستم بر نمیاد داره خفم میکنه
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
51
...چه غلطی کردیم به شما رأی دادیم ... کِی ...راحت میشیم؟؟؟؟؟؟
یک دانشجوی مهاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
2
54
فاتحه پروسه اپلای و مهاجرت من رو خوندید، خدا ازتون نگذره، اگه از عاقبتش نمی ترسیدم کل دیوارای شهرمون رو شعار مینوشتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
41
...مردم ايران براي ابتدایی‌ترين نيازهاشون هميشه در حسرت هستند.اينكه فكر كنيم در ايران حقي براي كسي بصورت طبيعي و قانوني قائل باشند فقط يك خيال است و بس.
یک انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
48
قطعی اینترنت بیشتر از اینکه که اقتدار ملی رو نش ن بده ضعف شمارو نشون میده آمریکا شاید نتونست تو این چهل سال به طور مستقیم نظام رو براندازه ولی قطعا این مسوولین ... با این کارها و تصمیمات خودشون ...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
53
جالب است از حق مان دفاع هم بکنیم میشویم اغتشاشگر دشمن خیر ما همه مردم همین کشور بودیم شما انقدر ترسو هستید که اینترنت راهم قطع کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
6
21
دست کی رفته روی دکمه خخخخ
حميد يوسفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
2
29
وزير محترم مخابرات به وعده خود عمل كردن و دستشون رو دكمه فيلتر نرفت بلكه از ... استفاده كردن.
البته كه اكثريت مطلق مردم به حرفهاي مسئولين كوچكترين اعتمادي ندارن

مسئولين بي لياقت و بي كفايت خودشونو يا فرزندانشونو فدا كنن و كمي به فكر مردمي كه حتي نأن شب ندارند باشن .
اگه واقعا به فكر مردم هستند ميتونن بخشي از حقوق و دارائي شخصي خود و خانواده رو صرف بهبود وضعيت اقتصادي مردم كنن هر چند كه تمامي دارائي هاي اين افراد متعلق به به مردمه.
اين حرفها به جز شعار تو خالي هيچ چيز ديگه اي نيست .
و حاضرند تمام مردم ايران رو فداي منافع شخصي و نزديكان خود كنن.
شعار كافيه وقت عمل كردنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
29
فقط می تونم بگم شما که دم ازحقوق مردم وهمینطور حق الناس می زنید با این قطع اینترنت هم حق مردم روپایمال کردید هم حق الناس ........ دچار... مردم شدید و مطمن باشید این همه آزارواذیت مردم به خودتون برمیگرده چون به فکرمردم نیستین اخه یکی نیست بگه اینترنت چه ربطی به امنیت داره واقعا براتون متاسفم دراین عصرفناآوری وپیشرفت علم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
43
در ایران اسمش آزادی بیان ولی اینطوری نیست هیچ کس در ایران حق اعتراض به هیچ چیزیو نداره اگر کسی بخواد اعتراض صلح آمیز هم بکنه چند نفر بشن بیان تو خیابون با یه گردان مامور ضد شورش رو به رو میشن در جا همشونو...میگیرن میبرن
بنزین باید به صورت لایحه در مجلس اعلام میشد و به رای و تصویب می‌رسید ولی کی رفت به مجلس؟ بلکه خودسرانه به صورت ضرب الاجل به تصویب دولت روحانی رسید با افزایش 50 یا 100 درصد هم نه بلکه 300 درصد
واقعا ممنونم از این حق رای و حقوق شهروندی هایی که داریم
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
33
حقوق شهروندی؟
پاسخ ها
سعید
| Germany |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
دلت خوشه هااتا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
56
وقتی هر دفعه نت رو روشن میکنم میبینم وصل نشده عصبی میشم . بخدا کلاس آنلاین شرکت کرده بودم . پول دادممم بابتشششش..‌‌

همه ش خودمو لعنت میکن ک اینجا دارم زندگی میکنم و اینجوری راحت زیر بار ظلم میریم بدون هیچ واکنشی ....

این ...راه فرار نداره ؟ هر شبم با همسرم بحث داریم سر اینکه فکری واسه رفتن ندارهههه...
امینت فردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
30
در این شرایط که آرامش کاملا بر جامعه حاکم شده، تداوم قطعی اینترنت به بهانه لزوم حفظ امنیت صرفا یک بهانه و نقض غرض است چون اولین سطح امنیت، امنیت فردی و بعد از آن خانوادگی است لذا تداوم قطع اینترنت، امنیت فردی و خانوادگی بسیاری از افراد و خانواده های ایرانی رو به مخاطره انداخته؛ در نتیجه دولت با تدوام قطعی اینترنت به نوعی داره بر خلاف امنیت ملی اقدام میکنه اگر ما نماینده های درستی در مجلس داشتیم می بایست این دولت را به خاطر اقدام علیه امنیت ملی محاکمه می کردن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
49
قطع اینترنت اوج بی مدیریتی در کشور هست.می خواهند ابرو را درست کنند ولی دارندچشم را هم کور می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
5
60
طبق اطلاعات واصله اینترنت حالا حالاها وصل نخواهد شد
دلیلش هم این نیست که مردم میریزن بیرون یا آشوب میشه چون اون رو با فیلتر کردن راحت شبکه‌های اجتماعی به آسونی میشه جمع کرد...
مشکل اینجاست که با حجم زیاد عکس و فیلم‌های گرفته شده توسط بسیاری از مردم در اعتراضات و اغتشاشات و درگیری و خشونت میان عوامل انتظامی و‌ معترضین به محض وصل شدن ارتباط خارجی و اشاعه این محتواها ایران سریعا در شورای امنیت سازمان ملل محکوم میشه و احتمال بازگشت تحریم‌های شورای امنیت و منشوری شدن ایران زیاده...
پس خیالتون جمع،..حالا حالاها اینترنت هم قطع.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
3
32
خدا شاهد. رفتارهای غیر عقلانی مردم ازاری است .
محمد يرداري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
8
38
وصل نشدن اينترنت ممكنه خودش اشوب بياره تورو خدا اينو به مسولين گوشزد كنيددددد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
4
58
۴درصدی ها وصلند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
66
کوچکترین اعتمادی به هیچکدوم از شما مسئولین ...ندارم. فقط به فکر منافع خودتون هستید وبس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
11
وقتی ارتباطات نیست وزیر ارتباطات به چه دردی میخوره؟ توییت هم که نمیتونه بکنه عکس ماست و خیار بگذاره! آقای جهرمی شما چکاری برای مردم کردید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
وزیر ارتباطات توییت توش رو گذاشته شما غصه نخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
6
من ترسو ام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
7
طرح اینترنتی خریدم یک ماه ولی زمان اون داره تموم میشه با این وضعیت که اینترنت داره همه مردم پول خودشونو برای خرید اینترنت تو چاه انداختن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
7
یکی پروکسی معرفی کنه لطفا
........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
8
اینتر همراه وصل نشد کععع
حدیث 68
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
10
از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
2
2
وزیرارتباطات که برای وصل اینترنت منتظرفرمان وزیر دیگری است ،باید سربه بیابان بگذارد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
3
زندگی و به کام یه ملت تلخ کردین ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
1
2
چرا تو فرانسه ترکیه و خیلی از کشورها با این همه تظاهرات اینترنت قطع نمیشه؟ آقای جهرمی شما به کدام وظیفه ات عمل کردی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
3
شک ندارم در صورت ملی شدن اینترنت مشکلات و چالشهای امنیتی بیشتر میشه چون این کار نمونه ی بارز .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
به تمام معنا دارن با اعصاب و روان و نان مردم بازی می کنند.
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
بابا اینترنت را وصل نمیکنید خوب حداقل اینتر میلان را نصب کنید ،
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین