کد خبر: ۶۲۲۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

تکذیب ناآرامی در سبزوار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: خوشبختانه مردم سبزوار با هوشیاری خود اجازه ندادند که اغتشاشگران و آشوبگران در این شهر شیطنت و‌ خشونت کنند و هیچگونه دستگیری نداشته‌ایم‌.
آفتاب‌‌نیوز :

هادی موحدنیا ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به برکات تشکیل نهاد مردمی بسیج برای ایران اسلامی، اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی کسی فکر نمی‌کرد که این نهاد نوپا برکات زیادی در عرصه‌های مختلف به‌دنبال داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه بسیج فرهنگ ناب ایثار و ازخودگذشتگی را گسترش داده است، افزود: خوشبختانه فرهنگ‌ بسیج از کشورهای منطقه فراتر رفته و منجر به شکست استکبار جهانی و استعمارگران شده است. مهم‌ترین دلیل مخالفت و‌ نگرانی دشمنان ما با بسیج، تکثیر این تفکر در سطح جهان است و با شکل‌گیری تفکر بسیجی توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شده و حتی برخی عوامل داخلی و خارجی از روحیه اسکتبارستیزی بسیج می‌هراسند.

تکذیب ناآرامی در سبزوار

موحدنیا بیان کرد: اوج برکت بسیج در دوران هشت جنگ تحمیلی دیده می‌شود و ما با افتخار به آن دوران می‌نگریم، بنابراین پیروزی در جنگ تحمیلی مقابل رژیم بعثی عراق حاصل تفکر بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه سازندگی، جهادی و خدمات‌رسانی به مردم، تصریح کرد: خدمات ارزشمند بسیج در کنار همراهی دستگاه‌های اجرایی سبب برکات بسیاری برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه در کشور هرکجا که به داخل و نیروهای جوان از جمله بسیجیان چشم داشته‌ایم به پیشرفت رسیده‌ایم، اما هرجایی که به غرب چشم داشته‌ایم با شکست و‌ ناکامی مواجه شدیم، گفت: در بخش علمی و تکنولوژی به برکت نیروهای نخبه بسیجی، ایران اسلامی جزو بزرگ‌ترین کشورهای دنیا قرار گرفته و در بخش‌های مختلف کشور باید از ظرفیت‌های تفکر بسیجی استفاده شود.

موحد‌نیا با بیان اینکه 40 سالگی بسیج را از فردا جشن می‌گیریم، افزود: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ۴۰۰ عنوان برنامه از جمله تجدیدپیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا، برگزاری د‌ومین سالگرد شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در خطبه‌های نماز جمعه، صبحگاه مشترک، دیدار با امام جمعه، رزمایش حلقه‌های صالحین، همایش شکوه اقتدار و مقاومت و‌‌ دیگر برنامه‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار بیان کرد: به‌مناسبت هفته بسیج پروژه‌های بسیج سازندگی به‌منظور کمک به سیل‌زدگان در روستای «ذوالفرخ» بخش روداب شهرستان سبزوار به‌بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پاسخ به شایعه ناامنی به دلیل افزایش نرخ بنزین در شهر سبزوار، گفت: خوشبختانه مردم سبزوار با هوشیاری خود اجازه ندادند که اغتشاشگران و آشوبگران در این شهر شیطنت و‌ خشونت کنند و هیچگونه دستگیری نداشته‌ایم‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین