کد خبر: ۶۲۲۶۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹

تصادف مرگبار تریلی با سمند، وانت و پراید/ ۴ نفر کشته شدند

مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان از جان باختن ۴ نفر و مصدمیت ۲ تن دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با سه خودروی سواری در جاده آق‌قلا - بندرترکمن در غرب این استان خبر داد و گفت: حال یک مصدوم این حادثه مساعد نیست.
آفتاب‌‌نیوز :

نوید مازندرانی شامگاه چهارشنبه اظهار داشت: در این حادثه که عصر امروز رخ داد، یک دستگاه تریلی با سه خودرو سمند، وانت و پراید برخورد کرد.

وی افزود: این سانحه در حدفاصل روستاهای پنج پیکر و خواجه لر اتفاق افتاد و به جز کشته شدگان ۲ نفر نیز مصدوم شدند که حال یکی از آن ها مساعد نیست.

تصادف مرگبار تریلی با سمند، وانت و پراید/ ۴ نفر کشته شدند

به گفته مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان در بین کشته شدگان دو کودک ۲ و ۴ ساله قرار دارند.

در همین پیوند رییس پلیس راه گلستان گفت: راننده تریلی که در جاده بندرترکمن - آق قلا از غرب به شرق در حرکت بود پس از انحراف به چپ غیرمجاز با یک دستگاه سواری سمند برخورد رخ به رخ داشت و در ادامه دو دستگاه خودرو سواری پراید و وانت بار نیز دچار سانحه شدند.

سرهنگ علی عبدی اظهار داشت: علت اصلی سانحه تخلف راننده و انحراف به چپ تریلی است که سبب مرگ چهار نفر و زخمی شدن دو تن از مجموع سرنشینان سه خودرو سواری شد.

وی افزود: این حادثه مقارن ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه در حوالی روستاهای پنج پیکر و خواجه لر بندرترکمن رخ داد.

گفتنی است عرض کم و نداشتن شانه خاکی مناسب در جاده بندرترکمن - آق قلا باعث وقوع سوانح زیادی می شود.

طی ۶ ماهه نخست امسال حدود ۱۶۰ نفر در سوانح جاده‌ای استان گلستان جان خود را از دست داده اند که در مجموع ۱۳۱ نقطه پرخطر دارد.

شهریور امسال نیز سانحه برخورد مینی‌بوس با تریلی در جاده اینچه‌برون - گنبد ۱۸ مصدوم و ۱۵ کشته داشت که جان باختگان بعلت آتش سوزی و سوختگی کامل از طریق آزمایش پیشرفته دی ان ای روی دندان شناسایی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین