کد خبر: ۶۲۲۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

کریستیانو رونالدو مخفیانه ازدواج کرد!

یک رسانه ایتالیایی ادعا می‌کند سوپر استار فوتبال جهان مخفیانه با جورجیا رودریگس ازدواج کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

مجله ایتالیایی نولا ۲۰۰۰ ادعا می‌کند که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در مراسمی در مراکش به طور مخفیانه‌ای با جورجیا رودریگس ازدواج کرده است.

بنابراین گزارش رونالدو به همراه جورجیا در مراسمی که دوستش «بدر حاری» تدارک دیده بود، شرکت کرد و در آنجا به طور مخفیانه ازدواج کرد. علت این مخفی کاری رابطه نه چندان خوب جورجیا با مادر فوتبالیست است.

کریستیانو رونالدو مخفیانه ازدواج کرد!

گویا مادر رونالدو، تمایلی به ازدواج پسرش ندارد، چون شایعه شده بود نامزدی قبلی رونالدو با ایرنا شایک را نیز مادر رونالدو بهم زده است. در این مراسم عکاس‌ها نیز دعوت نشدند بنابراین تصویری از آن در دسترس نیست.

در نوامبر سال گذشته رسانه‌ها اطلاع دادند که رونالدو و رودریگس نامزد کرده‌اند. یک سال قبل از این، آن‌ها صاحب دختری شدند. فوتبالیست ۳۲ ساله سه فرزند دیگر نیز دارد.

بر اساس خبر‌ها رودریگس وارث اصلی ثروت این فوتبالیست پرتغالیست. در صورت فوت رونالدو او تمام دارایی فوتبالیست را صاحب می‌شود. دارایی رونالدو تقریبا ۳۰۰ میلیون یورو است.

هنوز نزدیکان رونالدو چیزی در این رابطه منتشر نکرده‌اند و حتی این ادعا را رد یا قبول نکردند. اما یکی از نزدیکان جورجینا به رسانه ایتالیایی گفته است که ازدواج مهاجم یونتوس با مدل آرژانتینی به ثبت رسیده است.

البته در رسانه دیگری نیز گفته شده که رونالدو این خبر را تکذیب کرده است و گفته «من ازدواج نکرده ام».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
6
واااااای همینطور خبرای بد. اون از بنزین. اون از دلار. اون از اینترنت. حالا غم اینو کجای دلم بزارم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین