کد خبر: ۶۲۲۶۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

در دیدار وزیر ورزش با دبیر، بنا و محمدی چه گذشت؟

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با سلطانی‌فر دیدار کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

ظهر امروز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی‌فر دیدار کردند.

محمد بنا پس از این دیدار گفت: با موافقت و نظر مثبت سلطانی‌فر قرار است این نشست‌ها به منظور بررسی شرایط و برطرف کردن موانع و مشکلات برای موفقیت در المپیک برگزار شود.

در دیدار وزیر ورزش با دبیر، بنا و محمدی چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی ادامه داد: کلیات این جلسه مربوط به راه‌های رسیدن و موفقیت در المپیک بود و خواسته‌های رییس فدراسیون و سرمربیان دو تیم و همچنین امکانات لازم در این راه مطرح شد که خوشبختانه آقای وزیر از هیچ چیز دریغ نکردند و یک ملاقات خوب و مفید بود.

بنا اظهار کرد: سلطانی‌فر به رییس فدراسیون دستور دادند که همه امکانات از هر نظر در اختیار سرمربیان آزاد و فرنگی قرار بگیرد و از طرفی یک قول سنگین نیز از ما گرفتند که هم در آزاد و هم فرنگی دو طلا بگیریم.

وی در خصوص ظرفیت و شرایط حال حاضر کشتی ایران گفت: کشتی آزاد یک عقبه بلند و پرافتخار دارد و از لحاظ کمیت و کیفیت همیشه از فرنگی بالاتر بوده و شناخت مردم هم بیشتر از کشتی آزاد بوده است.

بنا ادامه داد: کشتی فرنگی یک دهه موفق داشت که دهه اخیر بود و کشتی گیرانی مثل حمید سوریان، امید نوروزی، قاسم رضایی و سعید عبدولی ظهور و افتخار آفرینی کردند ولی اکنون تغییر نسل دادهایم و تیم جوانی داریم که در عین جوانی نسلی هستند که میشود امیدوارانه روی آنها سرمایه گذاری کرد تا هم در این مدت کوتاه تا المپیک ۲۰۲۰ آبروداری کنند و هم برای المپیک بعدی نیز سرمایه بزرگی باشند.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز پس از این نشست گفت: وزیر ورزش با دیدی کارشناسانه و دلسوزانه جزئیات کشتی را پیگیری میکنند و از روز اولی که در اتفاق آقای بنا با ایشان ملاقات کردیم همیشه حمایت تمام قدی از ما داشتند.

وی با اشاره به این مطلب که هر موقع کشتی ایران در المپیک وفق بوده کاروان ایران هم رنکینگ خوبی در المپیک داشته ادامه داد: برعکس این موضوع هم صادق است و این جلسات قرار است در مقاطع مختلف تا المپیک ادامه پیدا کند تا کمبود ها رفع و امکانات برای حضور موفق در المپیک مهیا شود.

محمدی با بیان اینکه رابطه خوب وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باعث تقویت ورزش کشور شده است، افزود: امیدواریم با حمایت این دو نهاد بتوانیم از حیثیت کشتی ایران دفاع کنیم.

وی در پایان با بیان این که شرایط کسب سهمیه و اوزان در المپیک ۲۰۲۰ تغییر کزده و بسیار سخت‌تر از المپیک ریو شده است افزود: با همه این اوصاف و نتایج و کم و کاستی های دو سال اخیر کشتی، همه تلاشمان بر این است تا با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باز هم برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین