کد خبر: ۶۲۲۶۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

مسمومیت با گاز و سقوط از کوه، جان ۵ اصفهانی را گرفت

۲ حادثه مسمومیت با گاز و سقوط از کوه در روز پنجشنبه، جان پنج اصفهانی شامل چهار عضو یک خانواده و یک مرد ۴۵ ساله را گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز پنجشنبه اظهار داشت: ساعت ۱۳ و ۵۲ دقیقه امروز یک حادثه گاز گرفتگی در خانه‌ای ۳۰ متری در محله زینبیه به آتش‌نشانی گزارش شد.

فرهاد کاوه‌آهنگران افزود: در این حادثه، چهار عضو یک خانواده شامل مرد و زن جوان با ۲ کودک ۶ و ۲ ساله جان باخته بودند که احتمال می‌رود دلیل آن مسمومیت با گاز منوکسید کربن باشد.

مسمومیت با گاز و سقوط از کوه، جان ۵ اصفهانی را گرفت

وی با اشاره به روشن بودن یک بخاری و یک آبگرمکن در این خانه تاکید کرد: در خانه‌های با مساحت کمتر از ۷۰ متر به‌ویژه منازل واقع در طبقه زیرزمین یا منهای ۶۰ باید روزنه‌ای برای ورود هوای تازه و وجود اکسیژن کافی وجود داشته باشد و نباید همه منافذ و در و پنجره‌ها به‌طور کامل بسته شود.

کاوه‌آهنگران با اشاره به اعلام وقوع حادثه دوم در ساعت ۱۴ و ۵۹ دقیقه امروز به آتش‌نشانی افزود: در این حادثه مردی حدود ۴۵ ساله از کوه صُفه اصفهان سقوط کرده و جان باخته بود.

وی ادامه داد: دلیل قطعی سقوط و هویت این فرد مشخص نیست و باید توسط مراجع مرتبط بررسی شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به وقوع یک حادثه دیگر در شب گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ساعت ۲۳ شامگاه چهارشنبه بر اثر سقوط پل هوایی

رو به‌روی شهر بازی(شهر رویاها) در کمربندی شرق اصفهان، راننده یک دستگاه کامیون، جان خود را از دست داد.

کاوه‌آهنگران گفت: این پل به‌دلیل برخورد یک دستگاه تریلر با آن، از جای خود کَنده شده و بر روی یک کامیون در حال عبور در باند مخالف، سقوط کرده بود.

وی با بیان‌اینکه این کامیون حامل مواد سوختی بود، تصریح کرد: عملیات آزادسازی راننده کامیون و خروج وی از خودرو و جداکردن مخزن سوخت از کامیون حدود ۶ ساعت طول کشید.

کمربندی شرق که از خوراسگان و منطقه ۱۵ اصفهان عبور می‌کند و تا سپاهان شهر در جنوب ادامه می‌یابد، از محورهای اصلی تردد در این کلانشهر محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین