کد خبر: ۶۲۳۰۴۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

فرار بانوی پیر از مخمصهِ آتالانتا با فرشته‌های آرژانتینی‌

یوونتوس در نخستین و حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم سری‌آ با درخشش مهاجمان آرژانتینی خود آتالانتا را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :

شنبه شب بازیکنان تیم آتالانتا نمایش بسیار جذاب و خیره کننده‌ای را مقابل صدرنشین رقابت‌های سری‌آ داشتند اما در پایان با بد شانسی بازی برده را به مدافع عنوان قهرمانی واگذار و شرم‌سار مقابل هواداران خودی زمین را ترک کردند.

بازی تماشایی ۲ تیم ساعت ۱۷:۳۰ در شهر برگامو برگزار شد اما در پایان میزبان در حالی بازی را با نتیجه ۳ بر یک از دست داد که با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بود.

فرار بانوی پیر از مخمصهِ آتالانتا با فرشته‌های آرژانتینی‌

ابتدا «روسنس» در دقیقه ۵۸ برای آتالانتا گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت اما گلزنی «هیگوایین» ‌در دقایق ۷۴ و ۸۲ و «پائولو دیبالا» ‌در دقیقه ۲+۹۰ بازی را به سود بانوی پیر به پایان رساند.

این در حالی است که «بارو» ‌مهاجم تیم آتالانتا یک ضربه پنالتی را نیز در نیمه نخست از دست داد.

یوونتوس با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۳۵ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها باقی ماند.

آتالانتا نیز با قبول این شکست با ۲۲ امتیاز به طور موقت در جایگاه پنجم این رقابت‌ها ماند.

بازیکنان تیم آتالانتا که میزبانی این دیدار را در ورزشگاه «آتلتی آتزوری» در شهر برگامو عهده‌دار بودند در دقایق ابتدایی کنترل توپ و میدان را بازی را درا ختیار داشتند و حملات زیادی را بر روی دروازه حریف طراحی کردند اما تلاش آنان با درخشش «شزنی» سنگربان یوونتوس ثمری نداشت و موفق به گلزنی نشدند.

در دقیقه ۱۶ و پس از حملات متعدد و دنباله‌دار آتالانتا توپ در محوطه جریمه یوونتوس به دست «سامی خدیرا» هافبک تدافعی این تیم برخورد کرد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و «موسی بارو» پشت این ضربه ایستاد اما شوت این بازیکن به رغم فریب شزنی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و گل نشد.

در دقیقه ۲۳ شزنی یک بار دیگر ناجی دروازه یوونتوس شد او ضربه سر «پاشانیچ» را در آستانه ورود به دروازه دفع کرد و مانع از گلزنی این بازیکن شد.

فرار بانوی پیر از مخمصهِ آتالانتا با فرشته‌های آرژانتینی‌

یک دقیقه بعد «متیس دی‌لخیت» مدافع هلندی یوونتوس با پرتاب خود به جلوی شوت مهاجم تیم آتالانتا در محوطه جریمه دروازه شزنی را نجات داد.

در دقیقه ۲۶ «برناردسکی» مهاجم یوونتوس مصدوم وجای خود را به «آرون رمزی» داد.

شاگردان «ساری» ‌ با دفاع منطقی و حساب شده رفته رفته بازی را در اختیار خود گرفتند و حملات متعدد بازیکنان آتالانتا را خنثی کردند.

در این دقایق شاگردان «گاسپرینی» تنها چشم به ضد حملات داشتند اما دی لیخت با درخشش خود حسرت گلزنی بازیکنان حریف را دوچندان و آنان را عصبی کرده بود.

در ادامه بازی از سوی بازیکنان ۲ تیم به صورت فیزیکی دنبال شد و کیفیت فنی آن پایین بود.

در حالیکه بازی در وقت‌های اضافه نیمه نخست در جریان بود باز هم شزنی و دی لیخت حملات پیاپی آتالانتا را دفع کرده و مانع از گلزنی آنان شدند.

نیمه دوم بازهم با شروع توفانی بازیکنان آتالانتا شروع شد و آنان حملات متعددی را بر روی دروازه حریف طراحی کردند اما بازهم در امر گلزنی موفق نبودند.

در دقیقه ۵۵ رمزی از سمت چپ وارد محوطه جریمه آتالانتا شد و توپ را به هیگوایین رساند اما ضربه این بازیکن جان لازم برای بازی کردن دروازه حریف را نداشت.

درست یک دقیقه بعد بارو توپ را از سمت راست به روی دروازه شزنی ارسال کرد و «روبین گوسنس» که در شش قدم محوطه جریمه حاضر بود با ضربه سری دقیق دروازه شزنی را باز کرد.


در دقیقه ۵۷ گاسپرینی، بارو را از زمین خارج کرد و «لویس موریل» را به جای او به زمین فرستاد.

در دقیقه ۵۸ ساری یک بار دیگر ترکیب ابتدایی را تغییر داد و «بنتاکور» خسته را از زمین خارج کرد و به «داگلاس کاستا» فرصت بازی در این دیدار داد.

در ادامه این بازی زیبا که زیر بارش شدید باران در جریان بود بازیکنان ۲ تیم چند بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما هیچ کدام گل نشد.

در دقیقه ۷۴ «گوانزالو هیگوایین» مهاجم ملی‌پوش آرژانتینی یوونتوس بدنبال رفت و برگشت توپ درمحوطه جریمه از فرصت بدست آمده به نحو مطلوب استفاده و شوت را روانه دروازه «گولینیی» سنگربان آتالانتا کرد؛ این توپ در میانه راه به تولوی مدافع حریف برخورد و با تغییر جهت درون دروازه جای گرفت.

در دقیقه ۸۲ «کوادرادو» وارد محوطه جریمه آتالانتا شد و با پاس عرضی هیگوایین را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم فرصت‌طلب با شوتی زیبا دروازه آتالانتا را برای دومین بار باز کرد.

در دقیقه ۲+۹۰ و در حالیکه بازی در وقت‌های اضافه دنبال می‌شد «دیبالا» با خارج کردن مدافع پیش رو در محوطه جریمه دروازه حریف را با شوتی زیبا گشود و اختلاف را به ۲ گل افزایش داد.

«کریستیانو رونالدو» ‌ که در ۲ دیدار گذشته یوونتوس به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شده بود در دیدار امشب غیبت داشت و بازیکنان آرژانتینی به خوبی جور او در زمین را کشیدند و خلاء او را در زمین به خوبی پر کردند.

«پاول ندود» هافبک اسطوره‌ای یوونتوس در ورزشگاه حاضر و این دیدار از نزدیک تماشا کرد.

«جیانلوکا روکی» ‌ قضاوت مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم سری‌آ را بر عهده داشت او به «هیگواین»، «دیبالا» و «کوادرادو» ‌ مهاجمان تیم یوونتوس و «پالومینو»، «فلورر»، «گوسنس» و «تولوی» بازیکنان تیم آتالانتا کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.

ترکیب تیم آتالانتا:

گولینی، تولوی، پالومینو، برات دیمیسیتی، ‌ مارتین د رون، رمو فلورر، هاته بوئر، ماریو پاشالیچ، روبین گوسنس، موسی بارو(لویس موریل) و آلخاندور گومز.

ترکیب تیم یوونتوس:

شزنی، کوادرادو، بونوچی، د لیخت، ماتتیا د سگلیو، پیانیچ، سامی خدیرا، بنتاکور، برناردسکی (آرون رمزی)، دیبالا و گونزالو هیگوایین.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین