کد خبر: ۶۲۳۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

دبیرکل فدراسیون فوتبال: برانکو جانشین ویلموتس نشده است

فدراسیون سایت اختصاصی دارد و اخبار مربوط به تیم ملی در این سایت منتشر می‌شود. هر اتفاقی در مورد تیم ملی فوتبال رخ می‌دهد را از طریق سایت اعلام می‌کنیم و دلیلی ندارد علاقه‌مندان به فوتبال از طریق رسانه های دیگر اخبار مربوط به تیم ملی را رصد کنند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال: برانکو جانشین ویلموتس نشده است
آفتاب‌‌نیوز :

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال شایعه توافق با برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی ایران را تکذیب کرد.

در پی گمانه زنی های گسترده درباره ایجاد تغییرات در تیم ملی فوتبال، شایعات جدی ای درباره سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در این تیم مطرح شد که ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال این مساله را در گفنگو با رسانه‌ها رد کرد.

شکوری در این باره به خبرگزاری آنا گفت: «فدراسیون سایت اختصاصی دارد و اخبار مربوط به تیم ملی در این سایت منتشر می‌شود. هر اتفاقی در مورد تیم ملی فوتبال رخ می‌دهد را از طریق سایت اعلام می‌کنیم و دلیلی ندارد علاقه‌مندان به فوتبال از طریق رسانه های دیگر اخبار مربوط به تیم ملی را رصد کنند.»

وی افزود: «من نمی‌دانم سایت‌های مختلف روی چه حسابی درباره تیم ملی فوتبال نظر می‌دهند و منبع خبری آن‌ها چیست که مدیران فدراسیون فوتبال با داشتن اختیارات اداری از این اخبار اطلاعی ندارند. مردم به شایعات توجهی نکنند و بدانند هر فعل و انفعالی که در تیم ملی ایران رخ می‌دهد، اخبار آن توسط سایت فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی می‌شود و دیگر اخبار از سوی ما سندیت ندارد.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین