کد خبر: ۶۲۳۱۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

اختلال سامانه #۶۳۶۹* هنوز برطرف نشده است

وزارت تعاون، اگرچه وعده داده بود که اختلال سامانه #۶۳۶۹* تا ظهر امروز (یکشنبه ۳ آذر ۹۸) برطرف می‌شود، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که همچنان دسترسی به این سامانه امکان‌پذیر نیست.
آفتاب‌‌نیوز :

از دوشنبه شب هفته گذشته که دولت اقدام به واریز کمک معیشتی از ۵۵ هزار تا ۲۰۵ هزار تومان به ۱۸ میلیون خانوار کرده، اعلام شده بود که سامانه« #۶۳۶۹*» برای ثبت اعتراض جاماندگان، راه اندازی خواهد شد.

در ابتدا اعلام شد که این سامانه از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه(۳ آذر ۹۸) فعال می‌شود؛ اما بعد از مراجعه مکرر خانوارها به آن جهت ثبت اعتراض خود، در اعلامیه دیگری عنوان شد که اواسط هفته جاری، این سامانه آغاز به کار خواهد کرد.

اختلال سامانه #۶۳۶۹* هنوز برطرف نشده است

با این حال مطابق با گفته حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولین طرح حمایت معیشتی، از صبح امروز یکشنبه سوم آذرماه، سامانه آغاز به کار کرده و با وجود مشکلات ایجاد شده از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ صبح، تعداد ۳۶ هزار کد ملی در آن به ثبت رسیده است.

البته پس از این اعلام نظر، به دلیل اختلال و مراجعات بسیار مردم، اتصال به سامانه مذکور ممکن نیست و پیغام error به مخاطب ارسال می شود؛ به این معنا که تا لحظه انتشار این خبر، علیرغم وعده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هنوز اتصال به سامانه ممکن نیست.

گفتنی است، طبق بررسی های صورت گرفته این اختلال مختص به خطوط همراه اول است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
zamyad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
6
آقا، سامانه هه سرکاریه ... همه سرکار یم ...تموم شد رفت ... کی به کیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
سامانه سرکاریه. پرداخت ها به تعدادی که اعلام شده انجام نشده. یعنی اگر ۶۰ میلیون نفر یارانه گرفته بودن حداقل از هر دو یا سه خانواده از اطرافیان خودمان یک خانواده باید یارانه گرفته باشه. که از هر کس میپرسی میگه نگرفتم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
1
تعداد کسانی که این پول رو گرفتند خیلی خیلی کمه . چطور گفتن به 60 میلیون نفر میدیم ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین