کد خبر: ۶۲۳۱۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

مصرف بنزین ۲۰ درصد کم شد

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز از کاهش ۵۰۰ هزار لیتری مصرف بنزین در استان پس از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین خبر داد.
مصرف بنزین ۲۰ درصد کم شد
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی دلبری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که امروز یکشنبه سوم آذر در استانداری برگزار شد در خصوص اصلاح قیمت بنزین گفت: اگر روند مصرف سوخت به شکل قبلی ادامه پیدا می‌کرد موازنه تولید و مصرف منفی می‌شد، بنابراین با توجه به محدویت‌های اعتباری، ضروری بود که این طرح اجرا شود.

دلبری در خصوص ناآرامی‌های اخیر و آسیب به جایگاه‌های توزیع سوخت هم تصریح کرد: ما در استان البرز ۶۹ جایگاه عرضه داریم که در روزهای اولین ۱۲ جایگاه از ۲۹ جایگاه کرج و شش جایگاه از ۱۲ جایگاه فردیس آسیب دید.

وی افزود: این وضعیت باعث ایجاد صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های بنزین شد که با بازگشت ۱۳ جایگاه آسیب دیده به مدار وضعیت بهبود پیدا کرد؛ پنج جایگاه هم آسیب اساسی دیده که در کمتر از یک ماه به مدار بر می‌گردد.

دلبری در ادامه به آمار استفاده از کارت سوخت شخصی قبل و بعد از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین خاطرنشان کرد: قبل از اجرای طرح ۲۰ درصد از کارت سوخت شخصی و ۸۰ درصد از کارت سوخت آزاد استفاده می‌شد اما با اجرای طرح این آمار برعکس شد.

وی ادامه داد: طی این روزها مصرف بنزین در البرز از سه میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر در روز به دو میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر رسیده و حدود ۲۰ درصد کمتر شده است، البته این نمی‌تواند ملاک باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی این مدت استقبال از سی.ان.جی هم افزایش پیدا کرده و به دو میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
1
5
اصلا تحریم ها هیچ اثری نداره همین که دولت توانسته درجهت جبران کسری بودجه خود به جیب مردم دست درازی کند نشان از عدم تاثیر تحریم هااست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به قول یکی ازآقایون آمریکا اگر راست می گوید برود به دنبال دلار خود که بیش ازاین افزایش پیدا نکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
1
حالا برا قضاوت زود است . این هفته به خاطر شلوغی کمتر ماشین استفاده شده است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین