کد خبر: ۶۲۳۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

قاچاق، عامل افزایش قیمت گوشت/قیمت ارتباطی با نرخ بنزین ندارد

یک مقام مسئول، در خصوص تاثیر افزایش قیمت بنزین در گوشت قرمز گفت: به دلیل اینکه حمل و نقل گوشت در کشور، با بنزین ارتباطی ندارد؛ افزایش قیمت بنزین تاثیری در افزایش قیمت گوشت قرمز ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اصغر ملکی گفت: گوشت مصرفی تهران از شرق و غرب کشور تامین می‌شود؛ این در حالی است که گزارش‌هایی که به دست ما از مرزهای غربی رسیده است، شاهد قاچاق گسترده دام از شهرهای اشنویه و پیرانشهر به کشور عراق هستیم.

وی افزود: از طرفی استاندار خراسان رضوی خروج دام از این استان را به دلیل مصرف داخلی استان ممنوع کرده و این هم یکی از علت‌های کم شدن گوشت گوسفندی در تهران است.

قاچاق، عامل افزایش قیمت گوشت/قیمت ارتباطی با نرخ بنزین ندارد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در ادامه گفت: اگر مسئولان ذیربط به این دو موضوع رسیدگی کنند، قطعا قیمت گوشت کاهش خواهد یافت و به همان قیمت‌های دو هفته قبل می‌رسیم.

ملکی در خصوص تاثیر افزایش قیمت بنزین در گوشت قرمز هم گفت: به دلیل اینکه حمل ونقل گوشت درکشور با بنزین ارتباطی ندارد افزایش قیمت بنزین تاثیری در افزایش قیمت گوشت قرمز ندارد.

وی گفت: قیمت گوشت گوسفندی در هفته‌های گذشته به ۸۰ هزار تومان رسیده بود و قیمت هر کیلو گوشت تحویل داده شده به مغازه دار ۸۳ هزار تومان بود، اما امروز تحویل درب مغازه به ۹۳ هزار تومان رسیده که مغازه دار با ۱۰ درصد افزایش آن را به دست مشتری می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
قاچاق گسترده همین یک هفته گسترش پیدا کرد؟؟؟بهانه ها شروع شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین