کد خبر: ۶۲۳۲۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴

کشف 13 پراید مسروقه طی 24 ساعت گذشته در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در عملیات شب گذشته مأموران این فرماندهی تعداد 10 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو و داخل خودرو دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا خدادوست اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان طی 24 ساعت گذشته عملیات ویژه‌ای را با هدف دستگیری مجرمان و ارتقاء احساس امنیت و آسایش شهروندان به اجرا گذاشتند.

کشف 13 پراید مسروقه طی 24 ساعت گذشته در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اولویت اصلی پلیس از انجام این‌گونه اقدامات را برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و دستگیری سارقان عنوان کرد و افزود: در عملیات شب گذشته مأموران این فرماندهی تعداد 10 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو و داخل خودرو دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به 13 فقره سرقت خودرو از نوع پراید اعتراف کردند بیان داشت: در همین رابطه تمامی مال‌باختگان شناسایی و خودروهای مسروقه به آنان بازگردانده شد.

خدادوست، با بیان اینکه سهل‌انگاری شهروندان در عدم افزایش ضریب ایمنی خودروهای خود باعث به وجود آمدن این گونه سرقت‌ها می‌شود اظهار داشت: به منظور پیشگیری از سرقت خودرو به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام خروج از پارکینگ، منزل و محل کار خودروی خود را در حالت روشن رها نکنند، از پارک کردن خودرو در نقاط خلوت و تاریک خودداری کرده و وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان و سوئیچ‌مخفی مجهز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین