کد خبر: ۶۲۳۳۶۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
امیدواریم نهضت مقاومت در عربستان حاکم شود

مقام سپاه: اگر اینترنت قطع نمی‌شد آشوب کشور را فرا می‌گرفت/باید در اینترنت هم به استقلال برسیم

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که در حوزه نظامی استقلال داریم باید در زمینه اینترنت نیز به استقلال برسیم و برای تحقق این هدف باید به دنبال تقویت پیام رسان‌های داخلی باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی بلالی امروز دوشنبه چهارم آذر در همایشی که به مناسبت هفته بسیج در کرج برگزار شد با اشاره به اینکه ایران پس از انقلاب توطئه‌های زیادی را پشت سرگذاشته، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ یک از این توطئه‌ها که برای براندازی نظام طراحی می‌شد، ازجمله توطئه چند روز گذشته به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به دلیل قطعی اینترنت در حوادث اخیر گفت: اگر اینترنت قطع نمی‌شد آشوب کشور را فرا می‌گرفت.

مقام سپاه: اگر اینترنت قطع نمی‌شد آشوب کشور را فرا می‌گرفت/باید در اینترنت هم به استقلال برسیم

وی با تاکید بر اینکه تاکنون به فکر نبوده‌ایم که اینترنت ملی داشته باشیم، گفت: در این باره دیدیم که در حوادث اخیر چه بر سر ما آمد.

بلالی با بیان اینکه باید در زمینه اینترنت به استقلال برسیم، افزود: همانطور که در حوزه نظامی استقلال داریم باید در زمینه اینترنت نیز به استقلال برسیم و برای تحقق این هدف باید به دنبال تقویت پیام رسان‌های داخلی باشیم.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به اینکه باید در بخش فناوری ارتباطات به جوانان اعتماد کنیم، توضیح داد: جوانان ایرانی در حوزه سلول‌های بنیادی و انرژی اتمی خوش درخشیده اند، پس بهتر است در حوزه اینترنت هم به انها اعتماد کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال به چالش کشیدن اقتدار سپاه و قدرت نظامی ایران است، اظهار کرد: ما برای اقتدار هسته‌ای و نظامی کشور شهیدان زیادی داده ایم و اجازه نمی‌دهیم خدشه ای به این اقتدار وارد شود.

بلالی با اشاره به توان بالای ایران در حوزه موشکی، گفت: دنیا تلاش می‌کند توان موشکی ما را زیر سلطه خود در آورد و با یک برجام دیگر آن را از بین ببرد.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه باید قدرت منطقه در دست کشورهای مسلمان باشد، گفت: امیدواریم نهضت مقاومت نیز در عربستان حاکم شود تا آمریکا در این کشور حرفی برای گفتن نداشته باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما باید در راه اعتلای نظام حرکت کنیم، گفت: طی بیش از ۴۰ سال گذشته خداوند همواره پشتیبان نظام بوده و امداد و نجات خود را شامل حال ملت ایران کرده است.با توجه به دستاوردهای ایران در حوزه‌های مختلف همچون فناوری هسته ای، امروز تمام دنیا اقتدار ایران را پذیرفته و به قدرت این ملت باور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
10
حتی اگرایترنت ملی هم بشه ،به معنی این نیست که یک کشورازاینترنت جهانی محروم بشه کمااینکه هیچ کشوری اینطورنیست ،

واقعاجای تاسفه الان نزدیک سیزده روزه اینترنت موبایل درتهران قطعه ومسولان به فکرمردم نیستند ،
شک نکنیدبامحدودکردن بدترباعث رنجش وایجادکینه میشین
چندسالی طرح گشت ارشادراه انداتند موفق نشدند،قضیه اینترنت هم همینه
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
10
اینترنتی که مستقل باشد اینترنت نیست .
این صحبت ها دانش اموزان نخبه را بفکر مهاجرت میندازد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
6
در دنیای واقعی که با این همه حمایت و پول و امتیاز همه جانبه، ۵۰ ساله هیچ تیمی به استقلال نرسیده. در دنیای مجازی هم عمرا به استقلال برسید. در دنیای خواب هم تازه احتمالش کمه.
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
6
با عدد و رقم در کدام بخش ا فعالیتهای اقتصاد، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی به استقلال رسیده ایم ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین