کد خبر: ۶۲۳۴۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵

کودکان لازم‌التعلیم در چه سنینی قرار دارند؟

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: بیش از ۹۰۰۰ نفر بازمانده از تحصیل در استان داشتیم که ۵۰۰۰ نفر آنان را جذب کردیم.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا زینی‌وند مقدم در شورای پشتیبانی سوادآموزی لرستان، اظهار کرد: پراکندگی جمعیت در استان به‌گونه‌ای است که نیاز به تلاش بیشتر برای باسواد کردن گروه‌های هدف است.

وی با بیان اینکه گروه‌های هدف که باید تحت پوشش قرار دهیم بین سنین ۱۰ تا ۴۹ سال است، افزود: نهضت سوادآموزی در مجموع ۴۱ مرکز یادگیری برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان راه‌اندازی کرده است.

کودکان لازم‌التعلیم در چه سنینی قرار دارند؟

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تصریح کرد: هدف ما در کنار سوادآموزی، مهارت‌آموزی جامعه هدف است تا در این حوزه افراد با توجه به شغل و حرفه خود آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و این مهم سبب می‌شود انگیزه این افراد برای باسواد شدن بیشتر شود.

زینی‌وند در ادامه با بیان اینکه از سال ۹۴ تاکنون ۸۰۰۰ پرونده را بررسی کردیم، بیان کرد: این میزان پرونده نهضتی، حق‌التدریسی و رای دیوانی به اندازه ۲۰ استان کشور بوده است.

وی در خصوص پوشش تحصیلی افراد بازمانده از تحصیل گفت: بیش از ۹۰۰۰ نفر بازمانده از تحصیل در استان داریم که ۵۰۰۰ نفر آنان را جذب کردیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان بیان کرد: کودکان لازم‌التعلیم بین سنین ۶ تا ۱۱ سال هستند که سال گذشته ۶۲۹ نفر را تحت پوشش قرار دادیم و امسال نیز ۶۵۰ نفر را جذب و شناسایی کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین