کد خبر: ۶۲۳۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵

حمله جنگنده‌های ناشناس به حومه حلب سوریه

شبکه تلویزیونی "المیادین" لبنان، دوشنبه شب اعلام کرد: جنگنده‌های ناشناس در هفت نوبت، مواضع گروه‌های مورد حمایت ترکیه و چند پالایشگاه نفتی درحومه شمال شرقی حلب را بمباران کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" نیز با تأیید هدف قرار گرفتن این منطقه از خاک خود اعلام کرد که مناطقی که هدف حمله قرار گرفته، اطراف شهر "الباب" و"الراعی" در حومه شمال شرق حلب بوده است.

تاکنون از جزئیات بیشتر این خبر، جزئیاتی در دست نیست.

اکثر میادین گازی و نفتی سوریه در سال های اخیر با ظهور گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۱ ابتدا به دست عناصر این گروهک افتاد و حدود ۲ سال است که با شکست داعش به تصرف نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) به عنوان متحد آمریکا درآمده است.

حمله جنگنده‌های ناشناس به حومه حلب سوریه

این خبر همزمان با آن منتشر می‌شود که نشریه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد، عملیات نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه از سر گرفته شده است.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل مقامات نظامی نوشت: نیروهای آمریکا مأموریت های ضد تروریسم در مقیاس بزرگتر را علیه نیروهای داعش در شمال سوریه از سر گرفته اند.

از سرگیری عملیات نیروهای نظامی آمریکا در حالی منتشر می شود که دونالد ترامپ در دو ماه پیش با عقب نشینی نیروهای خود باعث هجوم نیروهای ترکیه به مناطق شمالی سوریه شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین