کد خبر: ۶۲۳۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

فاز نخست آزادراه تهران-شمال افتتاح می شود

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل اعلام کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه تهران-شمال در دهه فجر هیچ مشکلی وجود ندارد و تقریبا همه فعالیت‌های عمرانی، نصب تست و آزمایش تجهیزات این آزادراه نیز انجام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

قطعه یک آزادراه تهران-شمال امسال هم مانند سال‌های قبل با تاخیر در افتتاح رو به رو و تاریخ‌های مختلفی برای بهره‌برداری از آن اعلام شد و بالاخره همه مسئولان دولتی و البته پیمانکار آن، دهه‌ فجر را به عنوان روز نهایی بهره‌برداری وعده دادند.

اما با توجه به تمدیدها و تاخیرهای مکرر در این پروژه از جلال بهرامی- معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل- درباره اینکه قطعه نخست آزادراه تهران-شمال آیا به موعد افتتاح اعلام شده، می‌رسد و هم اکنون در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: در زمینه ساخت و انجام عملیات عمرانی باید گفت به غیر از ۱۰۰ متر ابتدایی این آزادراه و یک پل ماشین رو در این مسیر هیچ کاری از این نظر باقی نمانده است که این دو بخش بسیار کوچک به زمان زیادی نیاز ندارد و مشکلی برای افتتاح و بهره‌برداری از آزادراه تهران‌-شمال در دهه فجر که همه مسئولان بر آن تاکید کرده بودند، وجود ندارد.

وی افزود: نصب تجهیزات مورد نیاز این آزادراه انجام شده است و این کار در حال گذراندن مراحل تست و آزمایش قرار دارد و به نظر نمی رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین