کد خبر: ۶۲۳۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

افزایش بیش از ۳ برابری بازدید قضات از زندان‌های هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده ، رشد سه برابری بازدید قضات از زندان های استان را شاهد می باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :

پنجمین جلسه کمیته کاهش جمعیت کیفری زندان های استان هرمزگان به ریاست علی صالحی رئیس کل دادگستری استان و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این جلسه بر تلاش و جدیت هرچه بیشتر قضات به منظور بهره‌گیری از تأسیسات نوین قضایی و مجازات های جایگزین حبس با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان ها تأکید کرد.

افزایش بیش از ۳ برابری بازدید قضات از زندان‌های هرمزگان

عکس تزئینی است

صالحی با بیان اینکه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی است و این موضوع در استان هرمزگان هم با جدیت دنبال می‌شود، اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده از ابتدای امسال بازدید قضات از زندان های استان بیش از سه برابر افزایش یافته و رشد 231 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع امنیت اجتماعی در کنترل جمعیت کیفری زندان ها خاطر نشان کرد: منظور از کاهش جمعیت کیفری به هیچ عنوان رهایی مجرمان حرفه ای و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه نمی باشد، بلکه هدف از اعمال آن ، برخورداری زندانیان مستحق از ارفاق های قانونی و همچنین کاهش جمعیت ورودی به زندان ها از طریق پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
کارمثبت هم کردندیا فقط بازدید کردندوحق بازدید دریافت میکنند؟!؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین