کد خبر: ۶۲۳۵۶۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹

قلعه‌نویی: با تمام بازیکنانم برخورد خواهم کرد/ بازی ما با استقلال خوب از آب در می‌آید

سرمربی سپاهان از عملکرد بازیکنانش مقابل پیکان انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سپاهان امروز (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد با پیروزی ۲ بر یک مقابل پیکان به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: از هوادارانمان گلگی داریم. در روزهایی که از آن‌ها توقع می‌رود برای حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه بیایند، نبودند. امروز بازی عجیبی بود. اولا به آقای فرکی و تیم خوب و باشخصیتش خسته نباشید می‌گویم. امروز فوتبال عجیبی بود و در حالی که باید با اختلاف حداقل پنج گل تمام می‌شد، خدا را شکر که به تساوی کشیده نشد. من حتما با بازیکنانم از کاپیتان گرفته تا بقیه، برخورد خواهم کرد.

قلعه‌نویی: با تمام بازیکنانم برخورد خواهم کرد/ بازی ما با استقلال خوب از آب در می‌آید

او افزود: ما دوست داشتیم قبل از این بازی، یک بازی در لیگ داشته باشیم و در شرایط مسابقه قرار بگیریم. به هر حال دیوار ما کوتاه است و بازی ما را تعطیل کردند. خدا را شکر که از این مرحله عبور کردیم. امروز فوتبال عجیبی بود که ما حتی موقعیت‌های ۹۰ درصد را تبدیل به گل نمی‌کردیم. حتما من با تک تک بازیکنانم هم صحبت می‌کنم و هم برخورد می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره برگزاری بازی باوجود آلودگی هوای اصفهان گفت: به نظرم چون وقت نداریم باید بازی‌ها انجام شود. ما دوست داشتیم بازی با صنعت نفت انجام شود. بازی حذفی استرس‌های خودش را دارد ولی اگر یک بازی لیگ انجام می‌دادیم، بهتر بود. من در حال حاضر چون به مرحله بعد صعود کردم می‌گویم، سازمان لیگ باید برای ما قبل از جام حذفی بازی می‌گذاشت که ما حداقل در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

قلعه‌نویی درباره مرحله‌ بعدی جام حذفی بیان کرد: باید قرعه کشی شود ولی جام حذفی است و همه تیم‌ها سخت است. به نظرم سخت‌ترین بازی ما مقابل پیکان بود که خیلی با نظم بازی می‌کردند. نمی‌دانم چرا از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کردیم. اصلا ماندم که چرا محبی و شهباز زاده این موقعیت‌ها را به گل تبدیل نمی‌کردند. این موضوع برای من جای تعجب دارد.

او در ادامه درباره بازی روز شنبه مقابل استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: ما امروز خیلی خوب بودیم ولی موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل نکردیم. ما باید ۲۴ ساعت ریکاوری کنیم بعد به بازی با استقلال فکر کنیم. چند بازی در لیگ برتر حساسیت‌های خاص خودش را دارد که یکی از آن‌ها بازی استقلال و سپاهان است. من مطمئنم با شناختی که از این استقلال دارم، بازی خیلی خوبی در انتظار است. چون هم ما و هم استقلال افکار هجومی داریم و یقینا ما نسبت به بازی با پیکان بهتر خواهیم شد. البته من از هوادارانمان گله دارم. ما باید در چند جبهه بجنگیم ولی آن‌ها به ورزشگاه نیایند. ما باید در هر بازی ۳۰ تا ۴۰ هزار تماشاگر داشته باشیم. نمی‌دانم چرا این مسئله اتفاق نمی‌افتد. آن‌ها باید به ورزشگاه بیایند و از نظر قیمتی هم اصفهان از لیگ یک ارزان‌تر است. آلودگی برای ما هم هست.

سرمربی سپاهان در پایان درباره وضعیت کی‌روش استنلی گفت: کی‌روش بعد از بازی با تراکتور خدا را شکر مشکل حادی نداشت. من فکر می‌کنم اگر می‌خواستیم سه بازیکن خوب در این بازی نام ببریم، علی قربانی یکی از آن‌ها بود. علی قربان آن چیزی که ما می‌خواستیم را در زمین انجام داد و با کیفیت‌تر از کی‌روش ظاهر شد ولی کی‌روش مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در بازی‌های بعد به ما کمک کند. تنها دغدغه ما مرتضی منصوری است که امیدواریم اتفاقی برایش نیفتاده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین