کد خبر: ۶۲۳۵۶۶
تعداد نظرات: ۵۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتور‌ها ابلاغ نکرده است

آیا طرح جدیدی درخصوص اینترنت در حال اجراست؟ چرا کسی شفاف با مردم سخن نمی‌گوید؟

۳۰ نفر از مجمع نمایندگان تهران در نامه‌ای به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار اتصال مجدد اینترنت موبایل شدند، اما وزیر ارتباطات در پاسخ گفته که "تاکنون شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتور‌ها ابلاغ ننموده است."
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس سیاسی- بنزین که ناگهان به صورت نجومی گران شد، مردم معترض شدند و به خیابان آمدند تا صدای اعتراض خود را به مسئولان برسانند اما به هر حال این اعتراضات به خشونت کشیده شد و خسارت‌های زیادی به کشور وارد شد.  در روزهای ابتدایی اعتراضات، مسئولان تصمیم گرفتند برای جلوگیری از گسترش این ناآرامی‌ها، اینترنت را قطع کنند ولی حالا با گذشت بیش از یک هفته از گرانی بنزین و اعتراضات، اینترنت که هنوز برای عموم مردم وصل نشده است هیچ، مسئولان نیز توضیح روشن و شفافی درباره قطع اینترنت و زمان وصل مجدد آن به افکار عمومی ارائه نمی‌دهند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات که بخاطر قطع اینترنت، با تحریم‌ آمریکا نیز مواجه شده است، ضمن عذرخواهی از مردم، گفته که مسئول قطع اینترنت، وزارتخانه تحت امر وی نیست و همه چیز را به گردن وزیر کشور(به‌عنوان مسئول شورای امنیت کشور(شاک)) انداخته است. اما نکته عجیب اینکه وزیر کشور تا کنون هیچ توضیحی درباره قطع اینترنت و برقراری مجدد آن به مردم ارائه نداده است، گویی که وی به عنوان عضوی از کابینه دولت منتخب مردم، خود را در برابر افکار عمومی پاسخگو نمی‌داند. به همین دلیل برخی نمایندگان مجلس طرح استیضاح وی را مطرح کرده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که همانند طرح نمایندگان مجلس برای توقف گرانی بنزین، این استیضاح هم به سرانجام نخواهد رسید.

آیا طرح جدیدی درخصوص اینترنت در حال اجراست؟ چرا کسی شفاف با مردم سخن نمی‌گوید؟

پروانه سلحشوری، نماینده مجلس درباره استیضاح وزیر کشور بخاطر قطع اینترنت گفت: این بار سعی شده است تا برای استیضاح وزیر کشور از کسانی امضا گرفته شود که در این مورد عقب‌نشینی نکنند.  قطعی اینترنت یک طرف، مسئله امنیت کشور و آسیب‌هایی که کل کشور در این مدت خورده نیز مطرح است. هم از طرف مردم و هم حکومت آسیب بسیار جدی دیده‌اند. فکر می‌کنم وقایع این بار، به شدت فاصله دولت و ملت را بیشتر کرد. طوری که ما بچه‌های خود را از دست داده‌ایم. چه بسیجی و سپاهی و چه آن دختربچه یا پسربچه جوانی که ضربه خورده. هر کسی آسیب دیده از این ملت بوده و این به شدت دردناک است.

سلحشوری با بیان اینکه وزیر کشور در این خصوص مسئول بودند و باید پاسخگو باشند، به سایت انتخاب گفته است: جالب این است که حتی یک گزارش هم در خصوص بحث اینترنت به مجلس نداده‌اند و حتی در صحن غیرعلنی هم ندیدم ایشان بیایند و صحبت کنند. خیلی عجیب است. اس ام اس پشت اس ام اس برای ما می آید که ما را بدبخت کردید و کارمان را از دست دادیم. برخی از جوان‌های می‌گویند به خاطر مسائل کاری و شغلی، اینترنت ما از غذا و آب و خوراک هم واجب‌تر است. قطعی اینترنت نشان از این دارد که ما به مردم مان اعتماد نداریم. نمی‌شود که از یک طرف فریاد بزنیم دنیا را فتح کرده‌ایم اما حتی یک سرچ ساده هم نتوانیم انجام دهیم. امروز دیگر تلفن همراه فقط وسیله صحبت کردن نیست؛ وسیله علمی ماست. کار لپ تاپ را انجام می دهد، حتی کار پزشکی را هم انجام می دهد. من نمی‌فهمم آیا گوگل مسئله امنیتی دارد که ما نتوانیم از آن استفاده کنیم؟ اجازه ندهیم نارضایتی های ناشی از قطعی اینترنت به آن اضافه شود که دارد می‌شود. من از مسئولان و نیروهای نظامی و امنیتی خواهش می‌کنم به این موضوع توجه کنند. خیلی بد است که مردم یک کشور چنین حسی داشته باشند و در بی خبری می مانند. ما خودمان از نظر اقتصادی وضعمان خراب است اما با این کار، کسب و کارهای اینترنتی مان هم در حال آسیب دیدن هستند.

خبرگزاری ایلنا نیز در گزارشی نوشته است که از بیست‌وپنجم آبان‌ماه سال‌جاری اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و اینترنت خطوط تلفن‌همراه در سراسری کشور قطع شد. پس از گذشت 5 روز از قطع کامل اینترنت در سراسر کشور، یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز اتصال تدریجی اینترنت خطوط تلفن ثابت در کشور خبر داد. بر اساس اعلام منابع مطلع در وزارت ارتباطات سه اپراتورهای اصلی تلفن همراه کشور شامل؛ همراه اول، ایرانسل و رایتل تنها مجوز اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه در 9 استان را دریافت کرده‌اند و مجوزی برای اتصال خطوط تلفن همراه سایر استان‌ها به اینترنت صادر نشده است. اسامی استان‌های که مجوز اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه برای آن‌ها صادر شده است خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام است.

آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعداد مشترکین اینترنت پهن باند را بیش از 67 میلیون و 687 هزار نفر اعلام کرده است، از این تعداد تنها 4 میلیون و 69 هزار نفر مشترکین پهن باند ثابت و 63 میلیون و 617 هزار نفر مشترکین پهن باند سیار هستند. به عبارت دیگر ضریب نفوذ اینترنت پهن باند ثابت فقط 4.90 درصد و ضریب نفوذ اینترنت پهن باند سیار 76.58 درصد است. به این ترتیب با فرض اینکه اتصال اینترنت خطوط تلفن ثابت در بیشتر استان‌های کشور برقرار باشد و 9 استان نامبرده نیز از اینترنت تلفن همراه بهره‌مند باشند، همچنان جمعیت زیادی در سراسر کشور از دسترسی به اینترنت محروم هستند.

به زودی، یعنی کی؟

در همین حال، ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که در جلسات و پیگیری‌های‌تان مشخص نشده که چه زمانی اینترنت موبایل وصل می‌شود؟ اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌اند. اینترنت موبایل در حدود ۱۰ یا ۱۲ استان وصل شده است. حسن بیگی با تاکید بر اینکه شرایط باید آماده شود(معلوم نیست منظور از شرایط مناسب چیست!) که بتوانند اینترنت موبایل را وصل کنند، در پاسخ به این سوال که آخرین وعده از زمان وصل شدن دوباره اینترنت موبایل چه بوده است؟ گفت: گفتند به زودی وصل می‌شود اما زمان ندادند.

نامه 30 نماینده مجلس و پاسخ وزیر ارتباطات

علاوه‌بر این، 30 نماینده استان تهران در نامه‌ای به وزیر ارتباطات خواستار برقراری مجدد اینترنت موبایل شده بودند و تاکید کردند: انتظار آحاد مردم، دانشگاهیان، کسبه، بازاریان و کارآفرینان تسریع در برقراری اینترنت موبایل است. اما وزیر ارتباطات در پاسخ به این درخواست نمایندگان گفته است: «قطعا قطع اینترنت لطمات جبران‌ناپذیری به اقتصاد و به ویژه اقتصاد نوپای دیجیتال کشور وارد کرده و مطالبه شما در نامه ارسالی به جا و دقیق است. شخصا در وزارت ارتباطات و دولت و در مذاکرات متعدد با نهادهای امنیتی پیگیر برقراری مجدد ارتباطات بوده و هستم و این روزها بی‌شک یکی از دوران‌های بسیار سخت و طاقت‌فرسا برای مجموعه وزارت ارتباطات و صد البته بیش از آن برای مردم عزیز ایران است. نهادهای امنیتی کشور معتقدند در برقراری مجدد ارتباطات باید جانب احتیاط را رعایت کرد و بر این اساس تاکنون شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتورها ابلاغ ننموده است. قطع به یقین به محض دریافت مجوز از شورای امنیت کشور، ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.»

ابهام افکار عمومی و سکوت مسئولان

در همین حال که برخی مسئولان از قطع اینترنت خوشحال‌اند و به دنبال طرح‌های عجیب و غریب خود درخصوص اینترنت و قطع ارتباطات ایرانیان با دنیای خارج هستند، آنچه که در کشور شاهد آن هستیم، خسارت سنگین به اقتصاد مملکت، به خصوص کسب و کارهای اینترنتی و البته نکته مهمتر افزایش نارضایتی مردم از عملکرد مسئولان است.

آیا طرح جدیدی درخصوص اینترنت در حال اجراست؟ چرا کسی شفاف با مردم سخن نمی‌گوید؟

در واقع اگرچه با قطع اینترنت و مهار ناآرامی‌ها، ثبات و آرامش به کشور بازگشته است، اما به ثبات و آرامشی که همراه با رضایت مردم نباشد به هیچ‌وجه نمی‌توان اعتماد کرد و بسیار شکننده و خطرناک هست. به خصوص در شرایطی که کشور با تحریم‌ها و فشارهای همه‌جانبه آمریکا مواجه و شرایط معیشتی مردم بسیار سخت است.

بنابراین ابهام و پرسش‌های بسیار جدی که برای افکار عمومی مطرح شده، این است؛ حالا که طرح گران شدن بنزین اجرا شده، اعتراضات مردمی هم مهار شده و به قول مقامات مسئول، لیدرهای ناآرامی‌ها هم بازداشت و یا در حال شناسایی و دستگیری هستند، پس چرا اینترنت کشور که این روزها برای مردم از واجبات است، هنوز قطع و ملت از آن بی‌بهره هستند؟! چرا هیچ کسی در این خصوص به مردم توضیح شفافی نمی‌دهد؟ چرا ملت را از این وضعیت پر ابهام و بلاتکلیف در نمی‌آورید؟ آیا طرح جدیدی درخصوص اینترنت قرار است در کشور اجرا شود؟ اگر چنین است چرا به‌صورت صریح به مردم توضیح داده نمی‌شود؟ و اگر دلیل عدم برقراری مجدد اینترنت، نگرانی از بازگشت ناآرامی‌ها است، باز چرا به مردم توضیح داده نمی‌شود؟ آیا به مردم اعتمادی نیست و مردم نامحرم هستند؟ مگر نه اینکه این روزها مسئولان مدام می‌گویند با حضور مردم توانستیم ناآرامی‌ها را کنترل کنیم، پس چرا کسی با مردم که از تداوم قطع اینترنت شدیداً ناراضی و در حال آسیب دیدن هستند، درست سخن نمی‌گوید؟ چرا مسئولان اجازه می‌دهند خسارت‌های سنگین ناشی از قطع اینترنت به کسب و کار مردم همچنان ادامه داشته باشد؟ چه کسی پاسخگوی این ناامنی اقتصادی و روحی-روانی برای مردم است؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
68
روزی حداقل دو نفر از ...یا ... در مذمت اینترنت آزاد و فواید اینترنت کنترل شده داخلی .فرسایی میکنند و با توجه به تهمتها و زخم زبانهای ناروایی که قلم از بیان آن عاجز است تقریبا هیچ یک از دولتمردان یا صاحب نفوذان تمایلی به فشردن دکمه on internt نیست !
پاسخ ها
ژابیز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اینترنت که وصل شه بوش همه جا رو میگیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
سلام هموطنان عزیز. یه پیشنهاد دارم اینکه حالا که مسئولان حق اعتراض مدنی رو به رسمیت شناختن، لااقل برای شفافیت بیشتر مجوز تجمع مردمی در اعتراض به قطع اینترنت رو صادر کنن. اگر مجوز دادن که یعنی راست میگن و گرنه این از اون اظهار نظرهای دروغی است که فقط برای اقناع افکار عمومی داخل بیان میکنن. هر چند اینکه همه میدونن که حقیقت چیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
تجمع برا قطعی اینترنت جالب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
65
خدا ....که مردم رو بلاتکلیف گذاشتین.
حمیدرضا-Mosafer
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
3
46
یعنی 5 دقیقه دیرتر این خبر روی سایت میامد،، ممکن بود تصمیم نهایی بگیرم که خیلی گرون تموم میشد :)))
این خبر مثل آب روی اتش ریخته شد و یکم از فشار عصبی کم شد.
امیدوارم این حرفها مثل حرفهای قبلی نمایندگان، فیلم نامه نباشه و پاسخ کاملی داده بشه.
چشمام خسته شد از خوندن خبرها از یک سایت.!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
55
باز هم تاریخ تکرار میشه
...اما من توصیه میکنم یه کمی تاریخ رو بخونید به حای اینکه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
در صورت درخواست مجوز جهت تجمع اعتراض به قطع اینترنت موبایل و... وزارت کشور و شخص وزیر علیرغم صحبت های اخیرش حاضر است مجوز بدهد...؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
1
90
لعنت... رای بی رای خواهیم دید مردم نباید فراموش کنند این حرکت های ضد انسانی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
امیدوارم نسل پیر که نمیفهمن امید فقط به نسل جوون
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
2
76
خدايا خداوندا چرا ما ...... !! چرا ما تو بيست و پنج سالگى احساس افسردگى و پيرى مي كنيم ؟ خدايا چرا .....
از خودم و ... متنفر شدم ، متنفر !
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
کی رای نده ؟ منظورت این ملتی هست که میرن راهپیمایی ضد اغتشاش گران ؟ اینا همه آماده رای دادنن
زهرا۱۷
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
77
حتی اگر توضیحی هم داشته باشند از نظر من یکی توجیه نداره.
مسئولین ما مردم رو پس زدند.باعث بی اعتمادی بیشترمون شدن.من یکی که دیگه هیچی برام مهم نیست هیچ عِرقی باقی نمونده که به ... داشته باشم.
توام آفتاب جان چاپ نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
18
چه گناهی کردیم گیر شما افتادیم؟
ز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
11
کاش یه خبر درست میدادند می گفتند اینترنت هرگز وصل نمیشود تا ماهم تکلیف خودمون را بدانیم الان امنیت ملی درکاره وقتی یه عده اینترنت دارن بقیه ندارن اکر خبری بخوادمخابره بشه از همون کانالها مخابره میشه پس دلیل قطع اینترنت چیه ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
17
به سایت های ایرانی واصول گرا که اصلا اعتماد و باوری نیست ولی یه نخود به سایت های شما اصلاح طلب ها اعتماد داریم که اونم به سرعت در حال از بین رفتن است.
نظر قبلی من رو ثبت کنید، تا کی ترس و محافظه کاری و خفت و خواری
باور کنید که من دیگه از این زندگی سیر شدم تو این سن جوانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
خوبه که همین اصلاح طلبان و دولت شون الان بنزین گرون و اینترنت قطع کردند کلی هم دزدی و اختلاس... می کنند تو هم ...تو انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و شورای به این ...رای دادی و مارو بدبخت کردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
29
7
..اولین اختلاس ما اختلاس 120 میلیاردی رفیق دوست بود که بعد از فوت امام شروع شد
روز به روز به تعداد و ارقامشون اضافه شد
نمیدونم چرا ...هیچ کسی پاسخ گو نبود
شاید تقصیر ما مردم بود که قدر امام رو ندونستیم. ...
عادل صرخه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
18
فقط ‌برای خونوادم متاسفم که وقتی شرایط ایران رو دیدن من رو بدنیا اوردن!
پاسخ ها
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
این سری که (بد و خوب) گذشت و پیشنهاد میکنم از الان تلاش کن، نسل بعد همین تأسف رو برای شما نخوره..! :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
14
اون چندتااستان ک اینترنت همراهشون وصله چه برتری به بقیه مردم دارن؟اصلا بعضی مسئولان که درمورداینترنت نظرشونومیگن،مگه تومجلس نیستن که این بحثو انجام بدن وبه یه نتیجه ای برسن؟مردمو سرکار گذاشتین بخدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
چرا فکر میکنی مردم براشون مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
مثلا اونجا شلوغی ها کمتر بود. دارن میگن دیدی خواهرت ساکت بود تبلت حق داره بازی کنه. تو شلوغ کردی تا اخر ماه بهت تبلت نمیدم.

بدبخت خانواده های اینها
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
عزیز من پشت این رفتار، سیاست و برنامه ریزی (مثلا حساب شده) طراحی کردن!!! (ملت هم مثلا طبق معمول شکل... میبینن)

هدف اینه اگر اقدام به ارسال فیلم و عکس کردن، سریع قطع کنن، بدون اینکه 90% مابقی ملت متوجه بشن!!!

مرحله به مرحله، منطقه ای وصل میکنن و اگر منطقه ای اقدام به ارسال کنه، مجدد همون منطقه رو قطع میکنن!!!

ما که بچه خوبی هستیم و داریم به چمنهای سرسبز نگاه میکنیم و اصلا توی باغ نیستیم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
مسولین غیر شفاف (دروغگو)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
14
من برنامه نویسم و تو سایتهای داخلی و ریاست جمهوری و ... نمیتونم جواب سوالاتمو پیدا کنم.
قابل توجه آقایان داشن بنیان. باور کنید کار ما در حد استهلال ماه داشن بنیان هست
سم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
14
هرچی برامون مهم بود رو ازمون گرفتید ازادی رو گرفتید راحتی رو گرفتید اینده رو گرفتید یه اینترنت مونده بود که اونم گرفتید حالا تنها جونموم برامون مونده اونم بگیرید راحت شیم...
امید بیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
17
در دنیای امروز حق دسترسی به اینترنت جزو حقوق بشر هستش.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
20
دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست
جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است
میرسیم به هم ...
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
من یکی غلط کنم دیگه...رای بدم و یا قدمی به نفع این ...بردارم
..ثابت کردن ما مردم براشون پشیزی ارزش نداریم
دهه شصتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
23
واقعا خوش به حال اونایی که تو قرارداد ترکمنچای از ایران جدا شدن.
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
3
14
رحمانی فضلی: اتصال اینترنت همراه چهارشنبه در جلسه شورای امنیت کشور بررسی می‌شود.


چهار شنبه تازه بررسی می کنین که ادامه بدین یا نه؟
به نظر من باید ادامه بدین قطعی اینترنت رو.
اینترنت به درد این مردم اغتشاش جو نمی خوره.
امیدوارم بعد از شما هم امریکا اینترنت رو قطع کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
اتفاقا خوبه اینرنت قطع کردن چون هم امریکا ضعف هارو پیدا میکنه راهکار میده هم دفعه بعد قطع کنن هم بی فایده اس چون دسترسی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
5
اینترنت همراه هیچکس وصل نیست کم سر مردمو شیره بمالید قطع کنید بره به چه درد میخوره یه روز وصل یه روز قطع چون معنی حق رو نمیدانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
10
روحانی، به تو رای دادیم که امید را در دلمان زنده کنی، به تو رای ندادیم که اینترنت بر رویمان ببندی
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
22
... برای مردم هیچ ارزشی قائل نیستن.
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
22
اگه اینقدر همه چی آرومه چرا نتا هنوز قطعه؟؟؟؟

دو حالت داره. .... از اعتراضات دوباره میترسن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
نت شهر ما که وصله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
17
آقای جهرمی تا کی در مقابل مردم می ایستید؟ و اعلام می کنید به شما ارتباطی ندارد! پس وظیفه شما چیست؟ اتفاقا به نظر، پیشنهادات شما در حال اجرا است. انشا.. تستهای شما تموم بشه. لطفا فعلا ...وزارت ارتباطات ....کاری نداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
18
عزيزان من مردم ديگه ... مهم نيست امروز مردم از نظر اينها اغتشاش گر و آشوبگر هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
13
خودی ها و سهمیه بگیران مشکلی ندارند همه چیزشان آماده و برقرار است مابقی مهم نیستند. مهم ساخت جنوب لبنان و غزه و یمن و سوریه است
ارژنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
11
میزان کار کارمندان ادارات از زمان قطع اینترنت خیلی کم شده. همه عصبی هستن و تلافی قطعی اینترنت رو با کم کاری در میارن.
ادامه ی قطع اینترنت ضربه می زنه به چرخه ی کار در کشور.
مسئولان ...اصلا این چیزا رو درک نمی کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
5
بله دارند فکر میکنند چه کار میشود کرد تا جلوی ضرر هایش در صورت قطع گرفته شود از ارگان ها نیزان وابستگی سئوال شده در همین راستا است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
16
۴۴ سالمه هیچ هدفی نشناختم یعنی ندیدم که بشناسم همش تنهایی یا افسردگی بیکاری که بجاش میگن هرکی ثروت داشته روز خوبی نداشته راست گفتن دمش گرم ارزومه بمیرم اگه خدا بخواد چون به درد کسی که نخوردم پس چرا هستم همه چی هم که محدود شده باجیب خالی خستگی روح وروانم کجا برم دردمو به کی بگم کسی لازم نکرده کمکم کنه چون چون ۴۴سال گذشت نشد بهترین موقعیت
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
18
دیگه جرات نداریم اعتراض کنیم که چرا اینترنت گوشی رو وصل نمی کنید؟؟ می ترسم بگن شما هم اغتشاشگرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
داداش اگه مرگ بر امریکا داری بگو خوشحال میشیم بشنویم اگه میخوای اعتراض کنی چرا قطع شده اغتشاش گری باید باهات برخورد شه بر پسر خوب
خوزستان اینترنت ندارد
|
Germany
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
12
اینترنت استان خوزستان را وصل کنید. هیچ مدلی اینترنت وصل نشده و هیچ خبری هم در این باره کار نشده چه استانی چه خبرگزاریها مگر چه خبر هست، هفته پیش دو روز شلوغ بود تمام شد رفت بیش از هفت روز هست کل استان در امن و امان هست چرا القا میکنید شرایط عادی نیست.
پاسخ ها
خوزستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
تازه این چند روزه دورهمی نشستیم اما فقط سفرها خالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
14
به نظر من بهتره اینترنت موبایل قطع شه کلا. اینجوری ممکنه یه مدت محروم کنند از حقوقمون ، اما بعد اینترنت ماهواره ای خواهیم داشت که هم سرعت بمراتب بالاتری خواهد داشت، و هم از دست ...خارجه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
12
این... دیگه جای موندن نیست... اگه یه درصد شک داشتم، با اتفاقات اخیر دیگه مطمئن شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
12
ای کسانیکه دم از مردم میزنید به دروغ از تاریخ درس عبرت بگیرید با این روشی که در پیش گرفته اید همانند آن مثال معروف است که بر شاخه نشسین و بن میبرین
اولیایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
1
امریکا انسانیت دارد .
که بیست سال گوگل را قطع نکرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
2
0
مشهد نت همراه تازه وصل شده
بنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
... دیر یا زود به هم میرسیم پس تا میتونید با اعصاب این ملت بازی کنید ملت هرچقدر عصبانی تر زودتر....میشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
لطفا نت رو وصل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
1
فرصت رشد داشته باشد تهدید به محرومیت از اکسیژن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین