کد خبر: ۶۲۳۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

مهربان: کدام قهر؟ محمدی کار داشت به سالن نیامد

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: سرمربی تیم ملی بدلیل اینکه کار داشت، نتوانست در رقابت‌های مرحله نهایی لیگ حاضر شود.
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم مهربان در گفت و گو با ایسنا، درباره علت غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های لیگ علی رغم حضور ملی‌پوشان کشتی در این رقابت‌ها و چرایی قهر او با لیگ کشتی، اظهار کرد: هیچ داستانی نیست و اصلا قهری وجود ندارد. سرمربی تیم ملی حتی تمرینات بچه‌ها را رصد می‌کند و با همه کشتی گیران در ارتباط است. طبیعتا برای او کاری پیش آمد که نتوانست به سالن بیاید!

مهربان: کدام قهر؟ محمدی کار داشت به سالن نیامد

مربی تیم ملی کشتی آزاد، تصریح کرد: ضمن اینکه اعضای کادر فنی تیم ملی و مدیر تیم‌های ملی به عنوان کمیته فنی مسابقات در سالن رقابت‌های لیگ حضور داشتند و این رقابت‌ها را نظارت و مورد ارزیابی قرار دادند. هیچ قهری از سوی محمدی در کار نیست و قهر کردن دیگر از سن و سال ما گذشته است.

وی درباره پیروزی ارزشمند محمد حسین زارع مقابل گنو پتریاشویلی چهره عنوان‌دار کشتی جهان در آخرین رقابت‌ لیگ کشتی آزاد، گفت: گل سرسبد رقابت‌های لیگ پیروزی زارع بر پتریاشویلی بود. زارع دلاوری کرد، حرف گوش داد و باهوش و جسور کشتی گرفت. حتما باراندازهایی که از حریف خورد مورد بررسی قرار می‌گیرد اما قانون می‌گوید پس از یک تایم مشخص اگر کشتی گیر نتوانست فن اجرا کند، داور باید سوت بزند که این کار انجام نشد. به هر حال پیروزی ارزشمندی بود و زارع خیلی خوب توانست اختلاف امتیاز بالا را جبران کند. خستگی همه ما با این برد در رفت و زارع نشان داد می‌تواند آینده درخشانی در کشتی داشته باشد.

مهربان در پایان درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی، با تاکید بر اینکه سال مهمی را در آستانه حضور در المپیک پیش رو داریم، گفت: طبق اصول علمی باید فصل زمستان را صرف بدنسازی کنیم و تمرینات بدنسازی را پیش ببریم. قطعا با اتمام لیگ می‌توانیم با فراغ بال برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنیم. آزمون اصلی ما جام تختی است که اهمیت زیادی برای کادر فنی تیم ملی دارد و خیلی چیزها در این جام روشن خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین