کد خبر: ۶۲۳۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

دستگیری عوامل تخریب ۲ فروشگاه در کرج/ پلیس: سلطنت‌طلب بودند!

فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این استان عوامل اصلی به آتش کشیدن ۲ فروشگاه‌ زنجیره ای منطقه کیانمهر کرج دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان افزود: به دنبال اعتراض های مردمی در زمینه تغییر قیمت بنزین، عده ای خود فروخته و عامل بیگانه دست به اغتشاش خیابانی و چپاول اموال عمومی و خصوصی زدند که تعدادی از این اغتشاشگران در منطقه کیانمهر کرج با حمله به فروشگاه های زنجیره ای اجناس این فروشگاه ها را به سرقت بردند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با اقدامات اطلاعاتی پیچیده موفق به شناسایی سه نفر از عناصر اصلی اغتشاش های منطقه کیانمهر شده و با هماهنگی مقام قضایی در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر کردند.این متهمان افزون بر تحریک جوانان و نوجوانان به اغتشاش و تخریب اموال عمومی از این تحرکات سوء استفاده کرده و به مراکز خرید و فروشگاه های رفاه و امیران حمله ور شده و اجناس را به سرقت بردند.

دستگیری عوامل تخریب ۲ فروشگاه در کرج

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: بررسی ماموران حاکی از گرایش و وابستگی این افراد به عناصر سلطنت طلب است که با هدف غارت اموال عمومی و ناامن کردن فضای جامعه به تخریب ، سرقت اجناس و آتش زدن فروشگاه ها پرداختند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه که در جریان اغتشاشات به سرقت رفته بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تامین امنیت با شناسایی عوامل اصلی نا آرامی های اخیر با شدت با این گونه افراد برخوردمی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین