کد خبر: ۶۲۳۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

فرمانده هوافضای سپاه: اسلحه تحریم آمریکا خالی از فشنگ است

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام اقدامات آمریکا درعرصه تحریم اقتصادی به انتهای کار رسیده‌است، اسلحه تحریم خالی از فشنگ می‌باشد، زمان ضد حمله اقتصادی ایران دربرابر تحریم‌های اقتصادی آمریکا فرا رسیده‌است.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار امیر علی حاجی زاده عصر چهارشنبه درهمایش امنیت و اقتدار درمدرسه علمیه معصومیه قم اظهار داشت:‌ ضد حمله اقتصادی ایران عمل به اقتصاد مقاومتی، نگاه به ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به جوانان کشور است.

حاجی زاده تاکید کرد: تنها راهکار برون از مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان تکیه به توان داخلی و اجرای دقیق فرامین رهبری معظم انقلاب است.

فرمانده هوافضای سپاه: اسلحه تحریم آمریکا خالی از فشنگ است

وی خاطرنشان کرد: این اصطلاح آمریکایی ها که "همه گزینه ها روی میز است" به این معناست که آنها از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود برای دشمتی و ضربه به ایران استفاده می‌کنند.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: شکل و نحوه دشمنی‌های آمریکا نسبت به گذشته تغییر کرده و به سمت جنگ نرم تغییر یافته‌است، در این بین دشمن شناسی و تشخیص به موقع از اهمیت ویژه تری برخوردار می‌باشد.

وی تاکید کرد: دشمن درحوزه نظامی شکست خورده و آثار آن نیز کاملا نمایان شده‌است اما آثار دشمنی اقتصادی آنها که از سال ۹۶ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی گفت:‌ تحریم اقتصادی آمریکا همراه با جنگ روانی بوده و از ابتدای امسال چاشنی آغاز جنگ نظامی را نیز با دشمنی‌های اقتصادی به صورت همزمان آغاز کرده‌است.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: با تدابیر رهبری معظم انقلاب از ابتدای امسال مقاومت فعال به عنوان سیاست اساسی کشور قرار گرفت و برمبنای همین مقاومت فعال در بسیاری از زمینه ها آنها دچار انفعال شدند.

وی گفت: برمبنای همین مقاومت فعال، پهپاد و کشتی‌های نفتکش آنها به محض نزدیکی به آب‌های سرزمینی ایران منهدم و یا توقیف شدند.

وی تصریح کرد: موفقیت دشمن در برخی عرصه‌ها نه به خاطر توان آنها که به خاطر کوتاهی‌های داخلی بوده‌، ایران در حوزه دفاعی به اوج فناوری رسیده‌است.

حاجی زاده اظهار داشت: درحوزه فناوری دفاعی به دلیل داخلی سازی و بومی کردن صنعت ساخت اگر دور تا دور ایران دیوار هم کشیده شود خللی در پیشرفت های نظامی نمی‌تواند بگذارد.

حاجی زاده اظهار داشت: علت این که سپاه درحوزه فناوری و صنعت دفاعی پیشرفت و به استقلال رسیده به این خاطر است که سپاه منویات رهبری معظم انقلاب را در رابطه با صنعت موشک سازی و فناوری‌های دفاعی را دقیقا پیگیری کرده‌است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت و دقت موشک‌های نقطه زن سپاه انقلاب اسلامی به دلیل اولویت قراردادن قدرت و دقت موشک‌های ساخت داخل بعد از توصیه رهبری معظم انقلاب اسلامی بود.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: پیچیدگی سامانه های پدافندی دهها برابر بیشتر از سامانه های موشکی است، بعد از توصیه رهبری معظم انقلاب نهضت داخلی سازی سامانه های پدافندی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته‌است.

وی اضافه کرد: سامانه موشکی و پدافندی سوم خرداد که کاملا ساخت داخل است، درفاصله ۹۰ کیلومتری در عمق ۵۴ پایی پهپاد آمریکایی را منهدم کرد.

وی یادآور شد: مشکل اصلی کشور این است که برخی از مسئولان نسبت به منویات رهبری روحیه اطاعت پذیری نداشته و چشم و امیدشان به غرب و خارج از کشور است.

حاجی زاده اظهار داشت: آن چیزی که در عرصه بین الملل برای یک ملت احترام می آورد قدرت است، خضوع و خشوع در عرصه بین الملل احترامی برای یک کشور به وجود نمی‌آورد.

وی بیان داشت: ایران نقش مهمی در صادرات امنیت به کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه ایفا کرده که نشان از کارآمدی بخش دفاعی جمهوری اسلامی است، این موفقیت‌ها باید به تمام عرصه‌های کشور رسوخ پیدا کند.

وی ابراز کرد: مردم، دولت، مجلس، سپاه و تمام دستگاه‌ها برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی در ۲ سال باقی مانده دولت تدبیر و امید دست در دست یکدیگر دهند.

حاجی زاده گفت:‌مردم ایران با بصیرت، ولایتمداری و آگاهی ملت ایران فتنه اخیر را بی اثر کرد، انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر به دشمنی های استکبار با محوریت آمریکا عادت کرده است.

وی اضافه کرد: آمریکا مانند گرگ گرسنه‌ای که درکمین طعمه‌ای باشد دور ایران خیمه زده‌است، ستون پنجم و نفوذی‌های داخلی از تاکتیک‌های آنها برای ضربه زدن به ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین