کد خبر: ۶۲۳۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

بهترین و جدیدترین آهنگ‌های ایرانی را از کجا دانلود کنیم؟

در ایران متاسفانه اغلب مردم آهنگ‌های مورد علاقه خود را از طریق سایت‌های پخش آهنگ به صورت رایگان و بدون مجوز دانلود می‌کنند!
آفتاب‌‌نیوز :

چنانکه می‌دانید آهنگ های جدید و قدیمی خوانندگان در تمام دنیا از طریق پلتفرم های قانونی با مجوز هنرمندان و شرکت های منتشر کننده در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و تمامی اشخاصی که در خلق اثر هنری موثر بوده اند از دانلود و فروش آن بهره مند می‌شوند.

اما در ایران متاسفانه اغلب مردم آهنگ‌های مورد علاقه خود را از طریق سایت‌های پخش آهنگ به صورت رایگان و بدون مجوز دانلود می‌کنند! و یا در بسیاری از موارد مخاطبان آهنگ‌ها را از فروشندگان غیرمجاز خریداری می‌کنند بدون اینکه خوانندگان از فروش آن سودی داشته باشند!

بهترین و جدیدترین آهنگ‌های ایرانی را از کجا دانلود کنیم؟

این موضوع نه تنها از نظر قانونی و شرعی اشکال دارد، بلکه سازماندهی و نظارت بر توزیع آهنگ‌ها را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است.

در این بین به تازگی وب سایت های معتبری مانند رسانه آهنگ برای ارائه قانونی انواع آهنگ های مجاز و تولید شده در داخل کشور در دسترس مخاطبان قرار گرفته است که به طور کامل تحت نظارت سازمان ارشاد و سایر نهاد های ناظر قرار دارد و تمامی تک آهنگ ها و آلبوم ها را با مجوز تولید کننده آن ارائه می‌کند تا خوانندگان نیز از فروش و توزیع آن بهره مند شود.

حتی در بسیاری از موارد با هماهنگی هایی که با هنرمندان صورت گرفته است آهنگ ها به صورت رایگان برای دانلود در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

رسانه آهنگ، به عنوان بزرگ ترین وبسایت موسیقی کشور، جدید ترین و برترین آهنگ های منتشر شده را در سبک های پاپ، سنتی، رپ، راک، تلفیقی، موسیقی های محلی و همچنین مداحی و مولودی، برای دانلود رایگان در اختیار عموم کاربران قرار می‌دهد.

وب سایت رسانه آهنگ به عنوان یکی از برترین رسانه های موسیقی ایران و بعنوان حامی هنرمندان عرصه موسیقی، جدید ترین آثار هنری خوانندگان ایرانی را منتشر می‌کند.

در "سایت آهنگ" می‌توانید نام جدید ترین و خاطره انگیز ترین ترانه ها و یا نام خوانندگان را جستجو کنید و یا با مراجعه به دسته بندی های مختلف آهنگ های مورد علاقه خود را پیدا کنید. آهنگ ها با توجه به انواع سبک‌های های موسیقی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

به عنوان مثال برترین‌های سبک آهنگ سنتی منتشر شده توسط استادان، خوانندگان و نوازندگان معروف را می‌توانید دانلود کنید.

بهترین و جدیدترین آهنگ‌های ایرانی را از کجا دانلود کنیم؟

پرطرفدارترین آهنگ‌ها در بخش دانلود آهنگ شاد عروسی جدید و قدیمی و یا آهنگ‌های بندری در این سایت ارائه شده است و برای علاقه مندان به سبک آهنگ رپ نیز تنوع قابل توجهی وجود دارد.

همچنین می‌توانید آثار مداحان معروف را در بخش دانلود مداحی پیدا کنید. در این بخش مداحی محرم، عاشورا، اربعین، مداحی شهادت حضرت علی، ایام فاطمیه و... برای علاقه مندان در درسترس قرار دارد.

در بخش دیگری با عنوان دانلود موسیقی نواحی می‌توانید آهنگ های پرطرفدار آذری، گیلکی، عربی، کردی، لری، بختیاری، بندری و سایر آهنگ های محلی دیگر مناطق کشور را دریافت کنید.

همچنین رسانه آهنگ به صورت منظم آلبوم های گلچین خوانندگان، گلچین ماه، گلچین سال، گلدن هیتس و گلچین آهنگ‌هایی با موضوعات مختلف (همچون گلچین آهنگ شاد، گلچین آهنگ ماشین، گلچین آهنگ عروسی و...) را به صورت اختصاصی و برای اولین بار در ایران، منتشر می‌کند تا علاقه‌مندان بتوانند به سادگی به سبک‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

بخش ویژه هنرمندان

بهترین و جدیدترین آهنگ‌های ایرانی را از کجا دانلود کنیم؟

در این بخش که ویژه هنرمندان طراحی شده است، خوانندگان و منتشر کنندگان آثار موسیقی می‌توانند با ارسال تک آهنگ‌ها و آلبوم‌های خود یک صفحه پروفایل اختصاصی مانند سایر هنرمندان معروف برای خود داشته باشند که این امکان بصورت اختصاصی و برای اولین بار در بین وبسایت‌های موسیقی مجاز ایرانی در نظر گرفته شده است.

در انتها پیشنهاد می‌کنیم برای دانلود آهنگ جدید به وب‌سایت رسانه آهنگ ahaang.com مراجعه کنید.

منبع: ویرلن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین