کد خبر: ۶۲۳۸۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

تردد و ورود کامیون به تهران ممنوع شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت ۲۴ ساعته ورود کامیون‌ها به سطح معابر پایتخت و نیز ترددشان در معابر در شرایط آلودگی هوا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به آلودگی هوای شهر تهران و تصمیمات جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: نظر به تداوم آلودگی هوا در پایتخت تصمیم برآن شد که امشب تردد و ورود کامیونها به سطح معابر شهر ممنوع شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در مبادی ورودی و خروجی شهر مستقر هستند، افزود: همکاران من در صورت مشاهده کامیون‌ها از ورود آنها به داخل شهر جلوگیری خواهند کرد.

تردد و ورود کامیون به تهران ممنوع شد

وی ادامه داد: همچنین تردد کامیون‌ها در معابر داخلی شهر نیز توسط ماموران رصد شده و با آن برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: ماموران پلیس بر حسب قانون با موارد خودروهای دودزا، آلاینده و فاقد معاینه فنی نیز برخورد خواهند کرد.

وی از شهروندان خواست که در این شرایط از انجام سفرهای غیرضروری در شهر خودداری کرده و اگر مجبور به انجام کاری هستند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وی در تشریح محدودیت اعمال شده در تردد کامیون‌ها گفت: از امشب تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران از ساعت ۱۰ شب تا شش صبح تا اطلاع ثانونی ممنوع خواهد بود.

وی افزود: این تصمیم براساس افزایش آلایندگی هوای شهر تهران اتخاذ شده است و قطعا در صورت ادامه روند آلایندگی فردا با بررسی شاخص‌ها تصمیمات دیگر اتخاذ و به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین