کد خبر: ۶۲۳۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

شهرآورد بوشهری‌های لیگ برتر برنده نداشت/تیم تارتار خیال باختن ندارد

 امروز (جمعه) در ادامه رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار تیم های همشهری شاهین شهرداری و پارس جنوبی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

در این دیدار که در ورزشگاه «شهید مهدوی» برگزار شد، شاگردان «میشو کریستیچوویچ» در تیم شاهین شهرداری بوشهر به رغم اینکه زودتر از شاگردان «فراز کمالوند» در پارس جنوبی جم به گل رسیدند، اما نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و با دریافت گل تساوی به یک امتیاز این دیدار بسنده کردند.

«حسین مالکی» دردقیقه ۲۱ برای شاهین و «محمد نوری» دردقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی برای پارس گلزنی کردند و بازی را به تساوی کشاند.

شهرآورد بوشهری‌های لیگ برتر برنده نداشت/تیم تارتار خیال باختن ندارد

این دومین دیداری است که کریستیچوویچ هدایت شهرداری را برعهده دارد و با این تیم به تساوی دست پیدا می کند.

بازیکنان این تیم با کسب این تساوی ۴ امتیازی شدند، اما همچنان در قعر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر باقی ماندند.

شاگردان کمالوند نیز با کسب ششمین تساوی خود ۹ امتیازی شدند و جایگاه چهاردهم خود را حفظ کردند.

«حمید حاج ملک» قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او با نشان دادن ۲ کارت زرد به احمدی بازیکن تیم شاهین او را در دقیقه ۶۳ از زمین بازی اخراج کرد. احمدی در دقیقه ۵۰ اولین کارت زرد خود را از حاج ملک دریافت کرده بود.

داور این دیدار همچنین به «بابک حاتمی» و «علی عبدالله زاده» بازیکنان پارس کارت زرد نشان داد و آنان را نیز جریمه کرد.

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:

کویلیتالیا، مرتضی غلامعلی تبار، گادرانی (پیمان شیرزادی)، نوروزی فرد، سلمان بحرانی(رضا دهقان)، بهمن سالاری، مصطفی احمدی، حسین مالکی، دانیال مومنی (ابوالفضل صفر زاده)، حسن نجفی و صادق بارانی.

ترکیب پارس جنوبی جم:

دخسوس، فریبز گرامی، علی عبدالله زاده، مگنو، محمود شفیعی، محمد ابراهیمی (ایمان باصفا)، پوریا آریا کیا (شهرام گودرزی)، محمد نوری، متین کریم زاده، مهدی ترکمان و بابک حاتمی.

تیم تارتار خیال باختن ندارد

همچنین در اولین بازی تیمهای نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

شاگردان مهدی تارتار بعد از شکست پرسپولیس به دنبال برد دیگری بودند اما تارتار بازهم جانب احتیاط را رعایت کرده بود. در سوی مقابل شاگردان منصوریان در نیمه دوم برای رسیدن به سومین برد تلاش فراوانی انجام دادند.

در دقیقه ۵۶ بازی نفت صاحب پنالتی شد که حسین ابراهیمی پنالتی اش را از دست داد و معراج اسماعیلی آن را به زیبایی مهار کرد.

نفت با این یک امتیاز ۱۸ امتیازی خواهد شد و موقتا به رده پنجم صعود خواهد کرد. در سوی مقابل ذوب با یازده امتیاز فعلا به رده یازدهم صعود کرد.

با این حساب نفت تعداد هفته های بدون باخت خود در لیگ را به ۱۵ هفته رساند. آنها در ۶ هفته آخر گل نخورده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین