کد خبر: ۶۲۴۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

رهایی نوجوان ۱۶ ساله از چنگال آدم‌ ربایان در بندر ترکمن

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: نوجوان ۱۶ ساله از چنگال آدم ربایان در بندر ترکمن رهایی یافت.
رهایی نوجوان ۱۶ ساله از چنگال آدم‌ ربایان در بندر ترکمن
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود فروزان اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آدم ربایی در یکی از محله های بندرترکمن، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد نوجوان ۱۶ ساله ای در باشگاه مشغول ورزش بوده که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت با تهدید و توسل به زور، وی را ربوده و به مکانی نامعلوم گریخته اند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری های پلیس آغاز شد و پس از رصد سرنخ های موجود و یکسری اقدامات اطلاعاتی سرانجام ماموران موفق شدند ۲ متهم و گروگان را در یکی از پارک های سطح شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آدم ربایان را دستگیر کنند.

فروزان با اشاره به تحویل نوجوان ۱۶ ساله به خانواده اش، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات مقدماتی پلیس انگیزه خود از ارتکاب جرم را مشکلات شخصی عنوان کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی پلیس گلستان، فروزان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: خانواده نوجوان ربوده شده از اقدام سریع و هوشمندانه پلیس تشکر کرده و برای نیروهای خدوم انتظامی آرزوی سلامتی و توفیق کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین