کد خبر: ۶۲۴۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

روایت موسی‌پور از نشست‌های هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصولگرا برای وحدت حداکثری

حجت‌الاسلام موسی‌پور گفت که سیاست کلان جامعه روحانیت مبارز در طراحی و برگزاری نشست‌ها دستیابی به وفاق و تفاهم حداکثری و وحدت فراگیر بین نیروهای انقلابی است.
روایت موسی‌پور از نشست‌های هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصولگرا برای وحدت حداکثری
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمد حسین موسی‌پور، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت، طی اظهار نظری با بیان اینکه نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های سیاسی اصول‌گرا، پنجشنبه هفته جاری در دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز برگزار می‌شود، گفت: در راستای تداوم برنامه ریزی دقیق و جامع و ایجاد هماهنگی در مواضع احزاب و تشکل‌های ارزشی در خصوص انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این نشست برگزار خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با تاکید بر اینکه سیاست کلان ما در طراحی و برگزاری این نشست ها دستیابی به وفاق و تفاهم حداکثری و وحدت فراگیر بین نیروهای انقلابی بوده و هست، گفت: خوشبختانه تجربه‌ای بسیار مفید و اقدامی راهبردی برای همگرایی و انسجام هر چه بیشتر تشکل‌های انقلابی رقم خورد و با عنایت به فضای سیاسی و اجتماعی کشور و مطالبات اقتصادی جامعه انتظار، این است که جریان انقلابی و ارزشی بتواند در ایجاد بستری مناسب برای برگزاری انتخاباتی موفق و انتخاب نمایندگانی صالح، کارآمد و دغدغه مند موفق باشد.

موسی پور در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری افزود: باید شرایط ثبت نام و ورود به فرایند انتخابات به گونه ای رقم بخورد که حتی المقدور افرادی وارد این عرصه شوند که از حداقل‌های لازم برای ایفای نقش نمایندگی مردم برخوردار باشند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با تأکید بر تعهد و تقیّد احزاب و تشکل‌های سیاسی انقلابی به مر قانون افزود: ما همواره تابع قانون بوده و هستیم و باید قانون گرایی در زمره تمام فعالیتها و تحرکات سیاسی و انتخاباتی باشد. بی شک با عمل و تعهد به قانون، می توان نسبت به برگزاری انتخاباتی موفق و تشکیل مجلسی کارآمد و گره گشا امیدوار بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین