کد خبر: ۶۲۴۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

بازدید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از بازداشتگاه اوین

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه و هیات همراه طی بازدید از بازداشتگاه اوین ضمن ارائه رهنمودها و توصیه‌های لازم در جهت رفع مشکلات مددجویان، دستور پیگیری وضعیت قضایی و خواسته‌های قانونی آنان را صادر کرد.
بازدید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از بازداشتگاه اوین
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه و هیات همراه در هفته بسیج و سازندگی از بازداشتگاه اوین بازدید کرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه در ابتدای این بازدید و در جمع حاضرین به نقش بسیج در برنامه‌ها و دستیابی به اهداف انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیجی یک روحیه و فرهنگ است که به معنای پایداری و مقاومت در برابر مشکلات و هموار کردن مسیر عبور از آن است و نمونه بارز آن تبدیل تحریم ها و تهدیدها به فرصت ها و پیشرفت و خودکفایی در سازندگی و تولید است.

عبداللهی در ادامه به نقل یاد و خاطرات از بسیج و خدمات بسیجیان در طول سال های جنگ و بعد از آن پرداخت و همه را به الگوپذیری از بسیج در تمام ابعاد اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی دعوت کرد.

در ادامه این بازدید وی به همراه ضیایی، مدیر بازداشتگاه اوین در یکی از اندرزگاه ها حضور یافت و با مددجویان به صورت فردی دیدار و گفتگو کرد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی ضمن ارائه رهنمودها و توصیه های لازم در جهت رفع مشکلات مددجویان، دستور پیگیری وضعیت قضایی و خواسته های قانونی آنان را صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین