کد خبر: ۶۲۴۶۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

واکنش فرماندار ماهشهر به شایعه "کشتار معترضان در نیزار"

فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: افرادی دستگیر شده‌اند که از سوی گروه‌های تجزیه‌طلب و دشمنان خارجی تحریک شده بودند و شهرستان بندر ماهشهر در آرامش کامل قرار دارد.
واکنش فرماندار ماهشهر به شایعه
آفتاب‌‌نیوز :

محسن بیرانوند، فرماندار شهرستان بندرماهشهر پیش از ظهر امروز در پاسخ به شایعات مطرح شده از سوی رسانه‌ها، اظهار کرد: شهرستان بندرماهشهر از سوی مردم، بزرگان، معتمدین و نیرو‌های امنیتی در آرامش کامل قرار دارد و تمام مواردی که مطرح می‌شود تشویش اذهان عمومی است.

فرماندار بندرماهشهر گفت: از میان اغتشاشگران افرادی دستگیر شده‌اند که از سوی گروه‌های تجزیه طلب و دشمنان خارجی تحریک شده بودند و با سلاح وارد منطقه شدند، زمانی که نیرو‌های تجزیه‌طلب با سلاح وارد منطقه شدند نیرو‌های نظامی نیز با قدرت جلوی افراد مسلح ایستادند تا درس عبرتی برای آن‌ها باشد.

وی با رد شایعه آتش‌زدن نیزار‌های اطراف شهرستان، بیان کرد: شایعه آتش زدن نیزار‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچگونه آتش‌سوزی گسترده‌ای گزارش نشده است. هیچگونه نشت مواد نفتی و یا آسیب رسیدن به خطوط انتقال مواد نفتی مشاهده نشده است و منشاء این شایعات رسانه‌های معاند هستند در حالی که هیچ کدام از شایعات صحت ندارد.

شهرستان بندرماهشهر در جنوب غربی استان خوزستان قرار دارد و به دلیل قرار گرفتن ۲۴ پتروشیمی کوچک و بزرگ و همچنین واقع شدن بزرگترین بندر تجاری کشور در بخش بندر امام خمینی (ره) این شهرستان همواره از نقاط مورد توجه اتاق جنگ رسانه‌ای دشمن قرار داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
7
14
چند نفر رو ...تا آرامش و امنیتتان را برگرداندید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
2
7
لازمه دولتها به مردمان با درآمد کمتر در این مناطق که ثروت زیادی داره عنایت بیشتری کنه تا دشمنان کشور نتونن بر موج سوارشوند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین