کد خبر: ۶۲۴۶۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

ماجرای مرگ دختر ۱۴ ساله در اعتراضات بنزینی+عکس

برخی رسانه‌ها از مرگ دختری با نام نیکتا اسفندانی در اعتراضات بنزینی خبر داده‌اند که سخنگوی قوه قضائیه گفته وی در اثر مسمومیت فوت کرده است نه شلیک گلوله.
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حوادث اخیر شاهد بودیم گفته‌اند نیکتا اسفندانی دختر 14 ساله در اغتشاشات به ضرب گلوله کشته شده است در حالی که هم پزشکی قانونی و هم خانواده او تایید می‌کنند او در اثر مسمومیت فوت کرده است.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز؛ سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور، تصریح کرد: بین رقم ادعایی از تعداد کشته‌ها و اسامی اعلام شده تفاوت وجود دارد. کشته های بی ربط و عادی را در این زمینه هم آوردند.مثلا گفتند «نیکتا اسفندانی» دختر ۱۴ ساله در اغتشاشات به ضرب گلوله کشته شده در حالی که هم پزشکی قانونی و هم خانواده او تایید می‌کنند که در اثر مسمومیت فوت کرده است، یک نفر را در بیمارستان داشتند که آمار کشته‌ها را به آن‌ها بدهد و او هم هر که در بیمارستان فوت می‌کرد را به اسم کشته‌شده‌های اغتشاشات معرفی می‌کرد، اینها تلاش داشتند برخی از فوتی ها را به کشته‌های اغتشاشات اخیر ربط بدهند و این در حالی است که بسیاری از آمار کشته های آنان اکنون زنده هستند. این در حالی است که در این بین بخش قابل توجهی از افراد توسط اشرار کشته شدند و بسیاری از مأموران برقرای نظم هم با اسلحه های این اشرار زخمی شدند که این موضوع را در مصاحبه هایشان تأیید می‌کنند.

ماجرای مرگ دختر ۱۴ ساله در اعتراضات بنزینی+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
2
20
مسمومیت در اثر چی؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین