کد خبر: ۶۲۴۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

برخی در کشور خود را به آنفلوآنزا زده‌اند

رضا ساکی در مطلب طنزی بیماری آنفولانزا را بهانه برای انتقاد از روش مدیریتی در کشور قرار داد
آفتاب‌‌نیوز :

مسئولان امروز کشور باید از مسئولان دیروز کشور درس بگیرند و تاریخ آن‌ها را مطالعه کنند.

یک مسئول خوب کسی است که به‌خوبی از سرگذشت مسئولان پیش از خود درس بگیرد و کارهای خوبی را که آن‌ها انجام داده‌اند سرلوحه کار خود قرار بدهد.

برخی در کشور خود را به آنفلوآنزا زده‌اند

متاسفانه مسئولان درمانی کشور این روزها نشان داده‌اند اصلا اهل مطالعه نیستند و تاریخ نخوانده‌اند.
این مسئولان چند روز است از صبح تا شب مشغول اطلاع‌رسانی درباره وضعیت آنفلوآنزا در کشور هستند و دائم به مردم درباره این بیماری توصیه‌هایی می‌کنند.

این داستان از آن‌جا شروع شد که مسئولان وجود آنفلوآنزا در کشور را تایید کردند و حالا هر روز باید درباره روش پیشگیری از آنفولانزا، درمان آنفلوآنزا، واکسن آنفلوآنزا، تعداد مبتلایان به آنفلوآنزا و فوتی‌های آنفلوآنزا مصاحبه کنند و توضیح بدهند.

اگر این مسئولان عزیز ذره‌ای در تاریخ مسئولان قبلی دقت می‌کردند یاد می‌گرفتند که می‌توانند با گفتن یک جمله آنفلوآنزا را ریشه‌کن و خیال مردم و مسئولان را از بابت این بیماری راحت کنند.

کافی بود این مسئولان عزیز در پاسخ به نخستین پرسش درباره این بیماری به دوربین زل می‌زدند و می‌گفتند: در ایران آنفلوآنزا نداریم!

بعد هم یک توصیه‌ ریزی به رسانه‌ها می‌کردند تا رسانه‌ها دقیق‌تر ملتفت بشوند در ایران آنفلوآنزا نداریم.بعد با حضور در رسانه ملی از این که در ایران آنفلوآنزا نداریم از خودشان تشکر می‌کردند و البته تذکر می‌دانند که از وقتی ما گفته‌ایم در ایران آنفلوآنزا نداریم برخی خود را به آنفلوآنزا زده‌اند تا خدمات را ما زیر سوال ببرند که با آن‌ها به صورت پزشکی برخورد خواهد شد.
به همین راحتی.
باقی بقای‌تان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین