کد خبر: ۶۲۴۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

سردار فدوی: بازداشت تعدادی در هنگام خروج از کشور/ از صدا و سیما نشان‌شان خواهیم داد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که در اتفاقات اخیر تعدادی در هنگام فرار از کشور بازداشت شده‌اند گفت که ما بسیاری را دستگیر کرده‌ایم و از صدا و سیما نشان خواهیم داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار فدوی در حاشیه همایش اختتامیه بسیج حقوق‌دانان در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره ی توضیح درباره‌ی اظهاراتش مبنی بر این که بسیج و سپاه بدون اسلحه مقابل اشرار مسلح ایستادند گفت: طبیعتا اصل این غائله از شیطنت شیاطین بود ، غائله‌ای که در کف خیابان درست شد که البته خودی و مردم عادی که از بعضی از مطالب رنجیده هستند هم در آنجا بودند.

وی افزود: بالاخره این مردم بنزین را هزار تومان می‌خریدند، ولی یک مرتبه مجبور شدند از فردا سه هزار تومان بخرند. این خودیک مشکل بود، البته که از قبل بوده و دستورالعمل است ما باید می‌رفتیم تا مردم آسیب نبینند هر چند که شیاطین امکان آسیب رسانی را داشته باشند غائله خیلی بزرگی بود.

سردار فدوی: بازداشت تعدادی در هنگام خروج از کشور/ از صدا و سیما نشان‌شان خواهیم داد

وی افزود:‌فرماندار شهر قدس مصاحبه‌ای داشت و در آن گفت که با چشم خودش دیده بود آنهایی که آمده بودند وانت داشتند و برای دزدی آمده بودند و موضوع بنزین و قیمت بنزین نبوده است . آنها می‌خواستند از فرمانداری شهر 700 هزار نفره دزدی کنند.

سردار فدوی تاکید کرد:‌ مردم با بصیرت ما علی رغم گرفتاری که داشتند صبح شنبه فهمیدند که باید صف خودشان را که اعتراض به حقی هم داشتند را از صف اشرار جدا کنند که این کار را هم کردند. تقریبا از ظهر شنبه در قریب به اتفاق مکان‌ها این اتفاق رخ داد ما تصاویر را زنده می‌دیدیم که این اعتراضات ربطی به موضوع ندارد.

جانشین فرمانده سپاه خاطر نشان کرد:‌ما خیلی‌ها را گرفته‌ایم و خیلی ها را از صدا و سیما نشان می‌دهیم این ها اشراری نبودند که در این موضوع شر شده باشند. بلکه سابقه شر بودن آنها برای سالهای طولانی است که پرونده‌ها و محکومیت‌های متعدد داشتند. جالب است چون جنایت ، خباثت و دزدی کردند در حال فرار از کشور بودند. ما خیلی‌ها را زمانی که از کشور فرار می‌کردند گرفتیم.

وی افزود:‌طبق مکالمه‌ی یکی از این افراد که دستگیر شده است او در صحبت با رفقای شرورش از این عبارت استفاده کرد که من اگر فرار نکنم حتما حکمم با توجه به کارهایم اعدام است و اگر من را بگیرند حتما اعدامم می‌کنند به همین دلیل من قبل از این که اعدامم بکنند همه شما را لو می‌دهم. برای همین من را زود از کشور رد کنید تا بروم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
7
اگر اشرار سابقه دار بودند چرا ازاد بودند و چرا آزاد شده بودند ؟ و بعدا قرار است باز چه کار کنند ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین