کد خبر: ۶۲۴۸۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

داوطلب انتخابات: آدم صفر کیلومتر نباید وارد مجلس شود

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: آدم صفر کیلومتر نباید وارد مجلس شود تا ۴ سال طول بکشد که کار یادبگیرد و از اوضاع اطلاع پیدا کند باید تجربه کار نمایندگانی و اجرایی داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا راه چمنی دبیرکل حزب حزب وحدت و همکاری ملی که ظهر امروز چهارشنبه برای ثبت نام در انتخابات مجلس حضور یافته بود، گفت: من اصلاح طلب و با خط مشی معتدل هستم و حزب ما عضو شورای اصلاح طلبان است. البته هنوز لیستی تهیه نشده است. آنچه مسلم هست ما هم تشکیلات حزبی داریم و هم عضو جبهه شورای هماهنگی اصلاحات هستیم و خیلی از احزاب دیگر هم ممکن است اصلاح طلب نباشند ولی اعتدال گرا هستند آنها هم طبیعتا از ما حمایت خواهند کرد.

داوطلب انتخابات: آدم صفر کیلومتر نباید وارد مجلس شود

راه چمنی درباره اولویت مجلس یازدهم چه باید باشد، گفت: اولویت اول بحث تامین زندگی و معیشت مردم است. باید حتما نمایندگان دوره آینده نسبت به معیشت مردم توجه کنند. کمک به اصلاح نظام اداری به خصوص در بعد سلامت مالی دستگاههای اجرایی کشور و دستگاه‌هایی که به نوعی برای مردم خدمت می‌کنند نظارت داشته باشد و مجلس در این رابطه طرح‌های قانونی تصویب کند.

وی با بیان این که مجلس جایگاه مهمی در کشور دارد، گفت: مجلس می‌تواند با وضع قوانین جدید و نظارت قوی و مدیران اجرایی قوی برای حل و بهبود وضعیت زندگی مردم نقش آفرینی کند. بنابراین باید نمایندگانی که در آنجا وارد می شوند دارای تخصص و تجربه کار اجرایی داشته باشند. آشنا به مسایل کشور چه داخلی و خارجی باشند چرا که بسیاری از کارهایی که در کشور باید انجام داد ارتباط مستقیم با سیاست خارجی کشور دارد. بنابراین در همه زمینه ها اطلاعات نسبی داشته باشند.

این داوطلب نمایندگی مجلس گفت: نمایندگان باید پخته و با تجربه باشند. آدم صفر کیلومتر نباید وارد مجلس شود تا ۴ سال طول بکشد که کار یادبگیرد و از اوضاع اطلاع پیدا کند. تجربه کار نمایندگانی تجربه بسیار مهمی است. کسی که کار اجرایی کرده باشد می فهمد قانونی که در مجلس تصویب می کند چه اثرات اجرایی مثبت یا منفی برای مردم دارد.

وی تاکید کرد: نماینده ای که وارد می‌شود باید پاک دست باشد سالم باشد آدمی باشد که دنبال سواستفاده از موقعیت خود نباشد دنبال حل مشکلات مردم و بهبود زندگی مردم باشد. نیروهای پاک‌دست اگر در مجلس حضور پیدا کنند قطعا می‌تواند بخش قابل توجهی مشکلات را حل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین