کد خبر: ۶۲۴۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹

۲ فرد مبتلا به آنفلوآنزا در آبادان و شادگان فوت کردند

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۰۲ بیمار مشکوک به آنفلوآنزا به مراکز درمانی مراجعه کرده که تاکنون ۲ بیمار مبتلا به آنفلوآنزا در آبادان و شادگان فوت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الله جانبی اظهار کرد: در ماه اخیر 102 مراجعه کننده مشکوک به بیماری آنفلوانزا به مراکز درمانی و بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی مراجعه کردند.

وی افزود: این مراجعه کنندگان با علامت های شبیه آنفلوانزا H1N1 بستری و مراقبت شدند که برخی‌ها درمان و ترخیص و برخی‌ها در حال درمان هستند.

۲ فرد مبتلا به آنفلوآنزا در آبادان و شادگان فوت کردند

جانبی بیان کرد: افراد مسن، و کم سن و سال، بیماران تنفسی، افرادی که بیماری و ضعف سیستم ایمنی دارند و همچنین زنان باردار با اولین علامت باید سریعا به مراکز درمانی مراجعه کنند تا پیگیری و درمان شوند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این بیماری به خوبی درمان می‌شود، هم واکسن و هم داروی اصلی درمان به وفور در بیمارستان‌های ما وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲ بیمار مبتلا به آنفلوآنزا در آبادان و شادگان فوت کردند، افزود: یک مادر باردار در شادگان و یک مرد در آبادان بودند که امکانات درمانی برای نجات جان آنها به کار گرفته شد ولی به دلیل داشتن زمینه قبلی بیماری ضعف ایمنی جان باختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین