کد خبر: ۶۲۴۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳

سردار فدوی: نیروهای انگلیسی و آمریکایی با نهیب پاسدار ما خودشان را کثیف کرده بودند/ حسرت یک تیر به سمت ایران در دل دشمن مانده

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن پس از گذشت ۳۱ سال از پایان جنگ تحمیلی نتوانسته حتی یک تیر به ما بزند و این حسرت بر دلش مانده است‌.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای مسجد ولیعصر(عج) اظهار داشت: همه عالم به سردمداری و جلوداری ظالمی بزرگ به نام صدام جمع شدند و به انقلاب و نظام اسلامی حمله کردند و ما مجبور به دفاع در خانه خود شدیم.

وی با بیان اینکه بصیرت مردم انقلابی و پیرو امام(ره) به تمام و کمال فهمید باید خیلی سریع در خانه دشمن با او بجنگد تا عزیز شود و این کار صورت گرفت، ادامه داد: با دفاع جانانه در خانه دشمن را بیرون و در خانه خودش جنگ را ادامه دادیم و دفاع از اسلام، انقلاب و نظام به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ما انتقال یافت.

سردار فدوی: نیروهای انگلیسی و آمریکایی با نهیب پاسدار ما خودشان را کثیف کرده بودند/ حسرت یک تیر به سمت ایران در دل دشمن مانده

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: مستکبران عالم از اول دشمنی خود با ایران را با استفاده از تمام توانمندی‌های خود و همراهی همه کسانی که می‌توانستند هم‌پیمان آن‌ها باشند شروع کردند و انقلاب ما در مقابل این ابرقدرت‌ها به حسب ظاهری، مادی و دنیوی کمک حالی نداشت.

سردار فدوی با اشاره به ایستادگی و پایداری ایران یادآور شد: انقلاب ما هر روزی که به تکالیفی که خدا مشخص کرده بود عمل کرد خدا نتایج خوبی طبق وعده خود به او داد و قوت متفاوت از روز قبل گرفت و امروز پس از ۴۰ سال این قاعده قرآنی برقرار است.

وی از لحاظ دنیایی و مادی جبهه حق انقلاب اسلامی در یک طرف و جبهه باطل و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و تمام متحدانش را غیر قابل مقایسه دانست و افزود: توان نظامی ما با طیف شیاطین و مستکبران عالم از لحاظ تعداد، اقتصادی، تکنولوژی و علمی قابل مقایسه نبوده و نیست ولی از طرفی وقتی نتایج این چهل سال را می‌نگریم در همه موارد بی‌استثناء پیروزی از آن جبهه حق بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه دشمنان در یک مورد هم نتوانسته‌اند آمار بدهند که به اهداف اقدام خود نائل شدند، ابراز داشت: این قاعده و معادله را نباید در امورات مادی و دنیوی جست‌وجو کرد و پاسخ آن در قرآن کریم بوده که خداوند وعده داده در دعوای جبهه حق و باطل طرف حق است.

سردار فدوی با بیان اینکه خدا شروطی را قرار داده که به تکلیف خود در قبال قرآن، دستورات خدا، انبیاء، ائمه و امامین انقلاب عمل کنیم وعده او تحقق می‌یابد، گفت: در طول این سال‌های طولانی نظام، مردم، رزمندگان، پاسداران و بسیجیان انقلابی ما این شروط را در حد توان انجام دادند که اگر این چنین نبود خدا به میدان نمیامد و بهترین نتایج رقم نمی‌خورد.

وی با اشاره به آیات قرآن که فرموده تخلفی در وعده خدا نیست، اضافه کرد: اگر در تکالیف حواسمان جمع باشد بر اساس این قاعده و قانون پیروزی برقرار است.

جانشین فرمانده کل سپاه تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید را یکی از ادله بسیار قوی برای انجام تکالیف مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی مردم انقلاب اسلامی به همه شرط‌ها عمل کرد و خدا در دل، ذهن و عمل دشمنان آن‌چنان خوفی قرار داده که پس از ۳۱ سال پایان جنگ کسی جرأت نکرده یک تیر به ما بزند.

سردار فدوی با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی که آرزوی هر کشور و دولتی است، تصریح کرد: همه دنیا در جنگ تحمیلی قبل از عملیات والفجر ۸ و کربلای ۵ فهمیدند که انقلاب اسلامی قدرت و توان مقابله از خود را دارد ولی بعد از آن به مرور دریافتند قدرت ما فراتر از دفاع است که پس از آن با شروع سال ۶۶ آمریکا مستقیم وارد جنگ با ما شد.

وی به اعتراف صریح کارتر اشاره کرد و گفت: وزیر دفاع آمریکا به صراحت بیان می‌کند ما و هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به دنبال این هستیم که توانی ایجاد کنیم تا در برابر ایران بازدارنده باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به خاطراتی از تسلیم شدن ناوهای انگلیسی و آمریکایی در خلیج فارس یادآور شد: در آخرین حضور دو شناور آمریکایی در جزیره فارسی با نفرات زیاد و تجهیزات نظامی پیشرفته نسبت به نیروی کم و سلاح جزئی ما با نهیب پاسدار ما تسلیم شده بودند و حتی خودشان را کثیف کرده بودند و این خوفی که در دل دشمن ایجاد می‌شود ربطی به هیچ چیز جزء قدرت لایزال الهی ندارد. بصیرت مردم همیشه در صحنه ما با عمل به تکلیف خود سبب شد این توطئه در کمتر از ۴۸ ساعت جمع شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین