کد خبر: ۶۲۴۹۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

رقیب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، کاندیدای مجلس شد/معاون احمدی‌نژاد هم آمد+عکس

پنجمین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز آغاز شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

اولین سوپرایز انتخاباتی روز پنجم ثبت نام کاندیدای انتخابات مجلس، کاندیداتوری میرسلیم عضو حزب موتلفه و از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ بود. سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با حضور در ستاد مرکزی انتخابات کشور برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بعد از اعلام کاندیداتوری گفت: از حوزه تهران ثبت نام کردم و حتما لیستی می این اما هنوز لیستی مشخص نشده است.

رقیب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، کاندیدای مجلس شد/معاون احمدی‌نژاد هم آمد+عکس

وی در پاسخ به این سوال فارس که آیا خودتان اموال و هزینه‌کرد انتخاباتی خود را اعلام می کنید؟ اظهار داشت: من به عنوان یکی از مسئولین موظف بودم اموالم را اعلام کنم و به دستگاه قضایی هم اعلام کردم اما به لحاظ هزینه های انتخاباتی مشکلی نداریم؛ چیزی در بساط ندارم که هزینه کنم مگر آنکه دوستانی که پشتیبانی می کنند هزینه کنند.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم در مورد حضور در لیست انتخاباتی تهران نیز بیان داشت: هنوز لیست ها تصمیم گیری نشده اما قطعاً در فهرست خواهیم بود.

میرسلیم درباره احتمال ریاست خود بر مجلس به اعتمادآنلاین گفت: اول باید دید ترکیب مجلس از نظر سیاسی به چه شکل خواهد بود و چه کسانی در انتخابات پیروز می شوند.

وی تاکید کرد: بعد از آن می توان فکر کرد که ریاست مجلس و ترکیب هیات رییسه به چه شکل باشد.

میرسلیم درباره اینکه مجلس آینده را اصلاح طلب می بیند یا اصولگرا عنوان کرد که ان شاالله اصولگرا خواهد بود.

ثبت نام معاون احمدی‌نژاد

همچنین بنا به گزارش مهر فاطمه جوادی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در کابینه اول محمود احمدی نژاد در پنجمین روز ثبت نام انتخابات مجلس با حضور در وزارت کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

رقیب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، کاندیدای مجلس شد/معاون احمدی‌نژاد هم آمد+عکس

وی در وزارت کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس دهم در نظارت بر دولت به اندازه لازم ورود نمی‌کند، اظهار کرد: در قضیه افزایش قیمت بنزین انتظار بود نمایندگان حرفی زده و اقدامی کنند. بالاخره آنها نماینده مردم هستند. باید سوال می کردند چرا این طرح اینگونه اجرا شد. در مجلس قوانینی تصویب می شود که به صلاح مردم نیست ولی از نمایندگان فقط سکوت دیده‌ایم.

جوادی در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان احمدی نژاد قرار می گیرید، گفت: خیر.

بنا به گزارش ایسنا، وی با استقبال از شفافیت هزینه های انتخاباتی داوطلبان انتخابات تصریح کرد: من پولی نداشته‌ام. در دوره قبل انتخابات هم همینطور بود. بیایند دارایی های من را ببینند. هیچ مشکلی ندارم حتی فیش حقوقی خود را هم منتشر می کنم. حقوق من بر اساس حقوق مصوب برای هیات علمی دانشگاه است.

وی در پاسخ به این پرسش که وارد چه لیستی خواهید شد، گفت: بستگی دارد و الان فقط از حوزه تهران ثبت نام کرده ام و خیلی چیزها در روزهای آینده تغییر می کند.

همچنین محمد رضا بادامچی نماینده فعلی تهران در مجلس با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

افرادی که دیروز ثبت نام کردند

بنا به گزارش تسنیم روز گذشته چهره هایی چون، ابوالفضل سروش نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید، مجید فهمیده برادر شهید حسین فهمیده، علی ادیانی نماینده قائمشهر در مجلس(از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد)، بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر در مجلس دهم و عضو فراکسیون امید(از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد)، محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان و نماینده اسبق مجلس، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس، مهدی شیخ و داود محمدی نمایندگان تهران در مجلس، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده سابق تهران، محمدرضا راه‌چمنی نماینده ادوار مجلس، علیرضا منادی سپیدان معاون پارلمانی سابق دانشگاه آزاد، ابوالفضل ظهره‌وند سفیر پیشین ایران در افغانستان و ایتالیا، هادی غفاری عضو مجمع نیروهای خط امام، محمدصادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح طلب و نماینده ادوار مجلس، برای حضور در یازدهمین انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
2
دوستانی که حمایت میکنند مطمئن باشند که پس از انتخاب چند برابر هزینه کردشان از بیت المال وجیب و سفره این ملت بهشان برخواهد گشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
1
1
همه بیایید.آلیس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین