کد خبر: ۶۲۵۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

نماینده مجلس: فروش فوری سایپا موجب کاهش قیمت پراید در بازار می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: فروش فوری مداوم پراید در هفته جاری با پاسخگویی به تقاضای موجود در بازار موجب تنظیم بازار و کاهش قیمت ها در بازار خودرو می شود.
نماینده مجلس: فروش فوری سایپا موجب کاهش قیمت پراید در بازار می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا منصوری اظهار داشت: فروش فوری گروه خودروسازی سایپا در روزهای دوشنبه و چهارشنبه این هفته که به فروش خودرو پراید اختصاص داشت موجب کاهش قیمت خودرو پراید در بازار می شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز، نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: فروش فوری پراید در هفته جاری با پاسخگویی به تقاضای موجود در بازار موجب تنظیم بازار و کاهش قیمت ها در بازار خودرو می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این فروش فوری در راستای ایجاد رونق در شرکت خودروساز نیز تاثیرگذار است زیرا تا حدی موجب جبران کمبود نقدینگی می شود.

منصوری گفت: تدابیر و اقدامات گروه خودروسازی سایپا در راستای فروش فوری از جمله اینکه به هر کد ملی فقط یک خودرو تعلق می گیرد و یا ممنوعیت فروش خودرو به افراد زیر 18 سال و ممنوعیت خرید مجدد برای افرادی که در 18 ماه گذشته خودرویی را از سایپا خریداری کرده اند اقداماتی بسیار مفید و موثر است که موجب می شود دلالان نتوانند کاسبی کنند و قادر نباشند با خرید تعداد زیادی خودرو نظم بازار را بر هم زنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم امکان تسویه فوری و وجود تسهیلات 4 میلیون تومانی 1 ساله یکی دیگر از تدابیر شایسته خودروسازی سایپا برای مقابله با دلالان است که همگی این اقدامات در تنظیم بازار خودرو و کنترل قیمت ها موثر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین