کد خبر: ۶۲۵۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

نماینده مجلس: ایران‌هراسی بر اساس یک دروغ‌پردازی بزرگ شکل گرفته/ شبکه‌های برون‌مرزی نیاز به حمایت دارند

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر کارکرد شبکه‌های برون مرزی را در شرایط کنونی بسیار دشوار و خطیر عنوان کرد و گفت: این شبکه‌ها باید شبهاتی را که دشمنان به خصوص در قبال حوادث اخیر کشور ایجاد نموده‌اند، بی‌اثر کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عناد دشمنان حد و مرزی ندارد، اظهار کرد: شبکه‌های برون مرزی سازمان صدا و سیما باید در برابر تهاجمات گسترده معاندان بایستند و حقایق ایران را به مردم دنیا نشان دهند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ پژمانفر با تاکید بر این که ایران کشوری صاحب تمدن با فرهنگ چند هزار ساله است، تصریح کرد: در حال حاضر کشور دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف است که اگر فرصت و زمینه معرفی این ظرفیت‌ها به دنیا فراهم باشد بسیاری از سوء تفاهمات برطرف خواهد شد. هویت ایرانی و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی آن قدر جذابیت دارند که بتوانند افکار عمومی جهان را به سوی کشور جلب کنند. باید امکانات لازم را برای بهره‌برداری از این فرصت مهیا کنیم.

نماینده مجلس: ایران‌هراسی بر اساس یک دروغ‌پردازی بزرگ شکل گرفته/ شبکه‌های برون‌مرزی نیاز به حمایت دارند

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره نقش شبکه‌های برون مرزی در از بین بردن ایران‌هراسی القا شده از سوی رسانه‌های غربی نیز گفت: ایران‌هراسی بر اساس یک دروغ‌پردازی بزرگ شکل گرفته است و باید از طریق تقویت شبکه‌های برون مرزی کمک کنیم تا تلاش دشمنان به نتیجه نرسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره تعاملات و حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از شبکه‌های برون‌مرزی تاکید کرد: ما در کمیسیون فرهنگی مجلس تلاش می‌کنیم تا مواردی را که در بودجه پیشنهادی دولت برای سازمان صدا و سیما دیده نشده، لحاظ کنیم. همان گونه که از سازمان صدا و سیما این انتظار می‌رود که به شبکه‌های برون مرزی با توجه به ظرفیت خاص این شبکه‌ها نگاه ویژه داشته باشد، باید حمایت‌های لازم هم صورت بگیرد تا در فعالیت این شبکه‌ها به دلیل مشکلات بودجه ای، خللی وارد نشود. به شخصه برنامه‌های شبکه جهانی سحر را دنبال می‌کنم. باید از فرصت‌های فراهم شده حداکثر بهره را در تولید محتوای جذاب برای معرفی چهره حقیقی ایران ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
... ایران هراسی. هر سال بیشتر از پارسال ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین