کد خبر: ۶۲۵۰۱۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

ضیغمی و پولاد کیمیایی هم تلویزیون را تحریم کردند

پس از آن‌که پرویز پرستویی و شیلا خداداد اعلام کردند از این‌پس با تلویزیون همکاری نخواهند کرد، نیوشا ضیغمی و پولاد کیمیایی هم با انتشار پست‌های اینستاگرامی، به این تحریم پیوستند.
آفتاب‌‌نیوز :

در اعتراض به حمله برخی از مجریان صداوسیما به سینماگران، نیوشا ضیغمی و پولاد کیمیایی به صف تحریم‌کنندگان تلویزیون پیوستند. پیش از این هم، تعدادی از بازیگران از جمله پرویز پرستویی و شیلا خداداد هم این موضع را اعلام کرده بودند.

نیوشا ضیغمی درهمین ارتباط در پستی اینستاگرامی نوشت: «سال هشتاد و دو شروع کار حرفه‌ای من با سریال فاخر «در چشم باد» اتفاق افتاد... آن روزها تلویزیون ملی حرمت داشت جای هرکسی نبود، از کارگردان و بازیگر و مجری و تهیه‌کننده تا مدیران همه به فکر فرهنگ‌سازی و تولید محتواهایی بودند که آینده فرهنگی مردم سرزمین‌مان را رقم خواهد زد. امروز این رساله ملی تبدیل به رسانه شخصی شده !!! رسانه‌ای که هیچ چیز سر جایش نیست ... نه از اسم کارگردان‌های بزرگی همچون جوزانی و فتحی و لطیفی و برومند و طهماسب و.... خبری هست و نه مجریانی همچون فردوسی‌پور و حسنی و رشیدپور... و نه مدیرانی که حتی شبیه آن سالها باشند. امروز آنتن تلویزیون تعلق به کسانی دارد که نه تنها فرهنگ نمی‌سازند بلکه بی‌فرهنگی و بی ادبی را رواج می‌دهند از آقای ... برنامه هفت بگیر تا ... مجریان بی ادبی که با توهین و تحقیر کسانی‌که سالها برای هنر زحمت کشیده‌اند می‌خواهند خودنمایی کنند و بزرگ شوند. این رویه یعنی ترویج پرخاشگری و فحاشی به جای گفتگو و نقد. این یعنی به زوال بردن نسلی که ادبیات سخن گفتن را از شما می‌آموزد. برایتان باید تاسف خورد، همین و بس. و امروز به عنوان کسی که همیشه سرم را بالا گرفتم و با افتخار عنوان کردم که شروع کارم با صدا و سیما بوده، مانند همکارانم به این شکل رفتار رسانه شما اعتراض دارم و نه تنها در تلویزیون شما کار نخواهم کرد بلکه به فرزندم هم اجازه تماشای برنامه شما را نخواهم داد.»

ضیغمی و پولاد کیمیایی هم تلویزیون را تحریم کردند

پولاد کیمیایی هم در این‌باره در صفحه شخصی خود در اینستاگرتوضیح داد: «ترویج چند همسری، سریال‌های آبکی که لمپنیزم را ترویج می‌کنه اخبار یک طرفه توهین به هنرمند ( نه سلبریتی ) گرو گشی پخش مسابقات فوتبال، بی‌کار کردن و فراری دادن استعدادهای کشور، بیرون کردن کارشناسان فوتبال، پول کلان گرفتن و مافیای تبلیغات کی تیزر داشته باشه کی نه ...من هم مثل خانوم شیلا خداداد آقای پرستویی... تلویزیون ملی کشورم رو تحریم می‌کنم و دیگه با تلویزیون همکاری نمی‌کنم.»

ضیغمی و پولاد کیمیایی هم تلویزیون را تحریم کردند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
3
2
احسنت بر شما
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
3
3
خدایا ما مسلمانیم و غیرت داریم یعنی میشود تا قبل از تبدیل ضیغمی به افشار اینها را لااقل از رسانه ملی حذف نمایی.تا کی باید به خاطر حضور این افراد شرمنده امام زمانمان باشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
3
2
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
1
2
ضیغمی مگه عددیه که تحریم کنه 4 تا نقش درپیتی بازی کرده جو گرفتش نکنه فکر میکنه فاطمه معتمد اریاس ....؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
1
باسلام این بازیگراهای هرچه زودتر از سینما وتلویزیون خارج شوند بهتر است. به نظر بنده بعضی از بازیگران......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
1
حالا نیست ضیغمی خیلی هم به تلوزیون دعوت میشد!!؟؟
میشه بازیگرا دست از سر ملت بردارن!؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین