کد خبر: ۶۲۵۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

سپاهان صدر جدول را تقدیم استقلال کرد

سپاهان اصفهان با توقف مقابل نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر، پس از هفته‌ها صدرنشینی، رتبه نخست جدول را به استقلال تهران تحویل داد.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت ۱۶ عصر امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت محمدرضا اکبریان برگزار شد.

امیر قلعه‌نویی در این مسابقه، سید پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، گئورگی وولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح، مهدی کیانی، سید محمد کریمی(ولادیمیر کومان دقیقه ۶۰)، رضا میرزایی(کی‌روش استنلی دقیقه ۵۹)، امید نورافکن، محمد محبی و علی قربانی را به میدان فرستاد.

سپاهان صدر جدول را تقدیم استقلال کرد

مهاجری نیز در این دیدار از علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن جعفری، رضا علیاری(مجتبی ممشلی دقیقه ۴۰)، حسن جعفری، میلاد سرلک، سید محمد میری، علی‌اصغر عاشوری، رضا دهقانی، علی شجاعی و محمد عباس‌زاده(محمد قاضی دقیقه ۶۵) استفاده کرد.

هنوز دو دقیقه از به صدا درآمدن سوت آغاز این مسابقه نگذشته بود که رضا میرزایی از سمت چپ زمین به محوطه جریمه نساجی نفوذ کرد و پاس عرضی داد که امید نورافکن با یک بغل پا، نخستین گل سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۷ نساجی توانست با ضربه سر عباس‌زاده به گل دست پیدا کند اما کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشان زدن ضربه سر بیرون از زمین اعلام کرد تا شاگردان مهاجری همچنان به دنبال گل تساوی باشند.

نیمه نخست این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی پایان یافت تا شاید در نیمه دوم، تفکرات سرمربیان دو تیم برای رسیدن به گل‌های بیشتر کارساز باشد.

در دقیقه ۵۷ مسابقه علی اصغر عاشوری پاس در عمقی را برای عباس‌زاده فرستاد که او شوت دقیق خود توپ را راهی دروازه سپاهان کرد و مسابقه را به تساوی کشاند.

بازیکنان نساجی مازندران که در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به سپاهان داشتند، ۹ دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۶۶ موفق شدند گل دوم را نیز به ثمر برسانند؛ عاشوری از سمت راست زمین توپ را روی دیرک دوم سپاهان ارسال کرد که مجتبی ممشلی با ضربه سر دقیق توپ را راهی کنج دروازه سپاهان کرد.

برتری شاگردان مهاجری دو دقیقه بیشتر دوام نیاورد و در دقیقه ۶۸ ارسال مهدی کیانی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین و ضربه پشت سر علی قربانی در موقعیت مشکوک به آفساید به محمدرضا مهدی‌زاده رسید که ضربه سر او با عبور از کنار دستان حقیقی، به گل دوم سپاهان شد.

در ادامه مسابقه، تلاش‌های دو تیم برای زدن گل‌های بیشتر به نتیجه نرسید و این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی از این مسابقه فقط یک امتیاز کسب کنند و صدر جدول را نیز از دست دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین