کد خبر: ۶۲۵۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

تاج: قرارداد ویلموتس فسخ شد/سرمربی جدید ایران به زودی معرفی خواهد شد

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه «مارک ویلموتس» قبل از دیدار با عراق در انتخابی جام جهانی ی 2022 قطر قرارداد خود را فسخ کرد گفت: سرمربی جدید تیم ملی ایران به زودی انتخاب و معرفی خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

«مهدی تاج» امروز (جمعه) در یک برنامه تلویزیونی گفت: قرار بود اردوی تیم ملی چهارشنبه شروع شود که با ناهماهنگی‌های ویلموتس، اردوی تیم ملی یکشنبه آغاز شد. در این بین ما چند نامه به فیفا دادیم تا از بودجه خود، پول ویلموتس را پرداخت کنند اما با توجه به تحریم‌های جدید، آن‌ها نتوانستند بانکی را پیدا کنند و ویلموتس هم این را بر این اساس گذاشت که فدراسیون اراده‌ای برای پرداخت پول خود ندارد. با این حال ما تنها ۷ روز دیرتر پول او را پرداخت کردیم.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که ویلموتس به ایران آمد، قرارداد مالی خوبی را با او امضا کردیم اما ما در آن ذکر کرده بودیم که مبلغ قرارداد شفاف‌سازی نشود. در یکی از تبصره‌های قرارداد هم آمده بود که هر کدام از طرفین قرارداد را یک طرفه فسخ کرد، ۳ ماه به طرف دیگر غرامت دهد. همچنین این که در رسانه‌های مختلف مطرح شده که قرارداد او همراه با دستیارانش به ۳ میلیون می رسد که درست نیست.

تاج: قرارداد ویلموتس فسخ شد/سرمربی جدید ایران به زودی معرفی خواهد شد

تاج ادامه داد: قراردادی را که با ویلموتس امضا کردیم شامل همه چیز می‌شود و قبل از ارائه آن به ویلموتس، به ۳ کارشناس بین‌المللی که یکی از آن‌ها عضو کمیته استیناف فیفا است، نشان دادیم. رقم قرارداد ویلموتس برای کسی که بلژیک و فوتبال این کشور را می‌شناسد، منطقی است. وقتی نماینده مجلس می‌گوید این مربی ۵۰۰ هزار دلار هم نمی ارزد، این حرف درستی نیست. در لیگ ما مربیان داخلی و خارجی های زیادی هستند که بیش از ۵۰۰ هزار دلار پول می گیرند.

وی ادامه داد: در مورد تغییر «مارک ویلموتس» با تعدادی از کارشناسان در این رابطه صحبت کردیم که اظهار داشتند او مربی بزرگی است. مگر می‌شود کسی در دنیال او را نشناسد. اما کارشناسان اعتقاد داشتند که او در عین بزرگی با فوتبال، لیگ و بازیکنان لژیونر ما گره نخورده است و او حتی گاهی نمی‌دانست بازیکن تیم ملی در کدام باشگاه بازی می‌کند.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اگر با یک مربی دیگر قرارداد ببندیم راجع به قرارداد ویلموتس نه تنها ضرر نمی‌کنیم بلکه سود هم خواهیم کرد. چرا که رقم قرارداد سرمربی جدید، رقمش کمتر است.

وی در خصوص گمانه‌زنی‌ها در خصوص حضور «برانکو ایوانکوویچ» اظهار داشت: در این رابطه بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. حتما باید کسی را انتخاب کنیم که لیگ، تیم ملی و فوتبال ما را بشناسد و ضمن آنکه فرصت آزمون و خطا را هم نداریم و باید بهترین تصمیم را بگیریم. در این برهه از زمان نمی‌توانیم مربی را بیاوریم که بعدا از او استفاده کنیم و زمانی که ویلموتس را انتخاب کردیم به عنوان یک مربی جوان انتظار داشتیم که در آینده به فوتبال ما کمک کند.

تاج همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شود رقم قرارداد ویلموتس 3 میلیون دلار بود، گفت: مبلغ قرار داد کی‌روش به اضافه کمک‌های او سه میلیون دلار بود و اگر هم به ویلموتس همین مبلغ را داده باشیم که نداده‌ایم، افزایشی در این موضوع نداشته‌ایم. قراردادهایی که ما می‌بندیم زیر نظر وزارت ورزش است و چیزی برای پنهان کردن نداشته‌ایم. نهادهای نظارتی در مورد قرارداد ویلموتس کاملا آگاه بوده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
فقط علی دایی...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین