کد خبر: ۶۲۵۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

مسمومیت ۵۵ نفر در مراسم عروسی کاشمر

محمد جواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از مسمویت ۵۵ نفر در یک مراسم عروسی در بخش کوهسرخ این شهرستان "به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن" خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر لحظاتی پیش گفت: این افراد به علت استنشاق گاز سمی و خطرناک مونوکسید کربن به شدت مسموم شدند.گاز گرفتگی 55 نفر در یک مجلس عروسی در کاشمر

محمدجواد یزدانی افزود: کوچک‌ترین فردی که در این حادثه دچار مسمومیت شد نوزادی هفت‌ ماهه و مسن ترین آنها فردی ۵۸ ساله بود.

مسمومیت ۵۵ نفر در مراسم عروسی کاشمر

وی گفت: این اتفاق اواخر دیشب تا سحر در یکی از رستوران‌های بخش کوهسرخ رخ داد و علت آن نیز عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: با اعلام وقوع این حادثه اورژانس ۱۱۵ و همچنین پرسنل مرکز جامع سلامت شبانه مرکزی ریوش به سرعت امداد رسانی را آغاز کردند.

یزدانی گفت: برای کمک رسانی سریع چندین دستگاه آمبولانس مجهز به همراه اکسیژن مورد نیاز از کاشمر به بخش کوهسرخ اعزام شد.

او با اشاره به اینکه همه مسمومان با گاز تحت درمان اکسیژن تراپی قرار گرفتند گفت: با حضور به موقع اورژانس و نیروهای امدادی خوشبختانه این حادثه تا کنون تلفات جانی نداشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: با توجه به وخامت حال تعدادی از این بیماران، آنها با آمبولانسها به بیمارستان کاشمر اعزام شدند. ‎

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین