کد خبر: ۶۲۵۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

وزیر اقتصاد دولت احمدی‌نژاد: برای ثبت نام در انتخابات مجلس با کسی مشورت نکرده‌ام

وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد اظهار کرد: برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم با هیچ کسی صحبت نکرده‌ام.
وزیر اقتصاد دولت احمدی‌نژاد: برای ثبت نام در انتخابات مجلس با کسی مشورت نکرده‌ام
آفتاب‌‌نیوز :

سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد که جهت ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: با شفافیت مالی تبلیغات انتخاباتی برای کاندیداهای انتخابات مجلس موافقم و معتقدم به ارتقاء جایگاه نظام کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شفافیت مالی نه تنها برای نمایندگان، بلکه برای همه مسئولان امری ضروری است، اظهار کرد: شفافیت مالی برای کاندیداهای انتخابات مجلس امری است که موجب کارآمدی بیشتر نظام و پیشبرد بهتر اهداف انقلاب می‌شود، زیرا همان طور که حضرت امام (ره) فرمودند، مجلس در رأس امور است و حفظ جایگاه مجلس به پاکدستی نمایندگان وابسته است.

وزیر پیشین اقتصاد خاطرنشان کرد: نمی‌شود وزیر و رئیس جمهور میزان اموال خود را اعلام نکنند، اما نماینده مجلس اعلام کند، تمام کسانی که مسئولیت دارند، باید اموال شان را شفاف اعلام کنند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا خودتان حاضرید منابع تبلیغات انتخاباتی را اعلام کنید؟ گفت: بنده همه دارایی خود را اعلام کرده ام و چیز پنهانی ندارم.

وی اضافه کرد: بنده در زمان تحویل پست وزارت اقتصاد نیز فرم‌های اعلام اموال و دارایی‌ام را پر کردم و باز هم حاضرم اموال خود را اعلام کنم.

وزیر پیشین اقتصاد در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا برای ثبت نام در انتخابات مجلس با آقای احمدی نژاد جلساتی داشتید و یا اینکه با ایشان هماهنگ کرده‌اید، گفت: در این خصوص با هیچ کس صحبت نکرده‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین