کد خبر: ۶۲۵۶۴۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
شوک فسخ قرارداد استراماچونی به استقلال و هواداران

هجوم هواداران خشمگین به باشگاه استقلال/در پارکنیک شکسته شد؛ معاون باشگاه کتک خورد/ شعار علیه وزارت ورزش/شایعه مدیرعامل استقلال استعفا کرد+فیلم و عکس

مهدی کشاورز پیشکسوت باشگاه استقلال که به میان آنها آمده بود، با این هواداران درباره مشکلات پولی و انتقال پول که برای باشگاه ایجاد شده، صحبت کرد، اما هواداران ناراضی استقلال با او درگیر شدند. یکی از آنها گفت که مدیران باشگاه باید پاسخگو باشند، نه اینکه یک پیشکسوت مانند کشاورز را به میان هواداران بفرستند.
آفتاب‌‌نیوز :

هواداران ناراضی باشگاه استقلال علیه مدیرعامل این باشگاه و نیز وزارت ورزش و جوانان شعارهایی سر دادند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ برخی از هواداران تیم فوتبال استقلال از صبح امروز (دوشنبه) در اعتراض به فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی با این باشگاه، مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کرده‌اند. این در حالی است که با گذشت زمان به تعداد این هواداران اضافه می‌شود.

به نوشه خبرگزاری تسنیم، در حالی که هواداران استقلال علیه مدیران باشگاه شعار می‌دادند، مهدی کشاورز پیشکسوت باشگاه استقلال که به میان آنها آمده بود، با این هواداران درباره مشکلات پولی و انتقال پول که برای باشگاه ایجاد شده، صحبت کرد، اما هواداران ناراضی استقلال با او درگیر شدند. یکی از آنها گفت که مدیران باشگاه باید پاسخگو باشند، نه اینکه یک پیشکسوت مانند کشاورز را به میان هواداران بفرستند.

همچنین یکی از کارمندان باشگاه استقلال به هواداران ناراضی گفت که استراماچونی هنوز ایران را ترک نکرده است! این در حالی است که سرمربی ایتالیایی آبی‌ها صبح امروز، ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

هجوم هواداران خشمگین به باشگاه استقلال/ شعار علیه فتحی و وزارت ورزش+فیلم و عکس

هواداران حاضر مقابل ساختمان باشگاه استقلال، شعارهایی علیه امیرحسین فتحی، وزارت ورزش و جوانان و مسعود سلطانی‌فر سر دادند و خواستار برکناری مدیرعامل آبی‌ها شدند. استقلالی‌ها جواد زرینچه، سرپرست تیم محبوب‌شان را نیز از شعارهای خود بی‌نصیب نگذاشتند.

در حالی که میان هواداران شایعه شده بود که فرهاد مجیدی به‌زودی هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرد، آنها از این انتخاب ناراضی هستند و معتقدند مجیدی در زمان مربیگری در استقلال، کارنامه قابل قبولی از خود ارائه نکرده است.

هواداران خشمگین استقلال در پارکینگ باشگاه را شکستند!/ معاون باشگاه کتک خورد

خبرگزاری ایسنا نیز در همین باره نوشته است: به دنبال جدایی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت از باشگاه استقلال، تعدادی از هواداران این تیم روبروی ساختمان باشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به جدایی استراماچونی نشان دادند.

هجوم هواداران خشمگین به باشگاه استقلال/در پارکنیک شکسته شد؛ معاون باشگاه کتک خورد/ شعار علیه فتحی و وزارت ورزش+فیلم و عکس

هواداران علیه امیرحسین فتحی،‌ جواد زرینچه و کامران منزوی شعار دادند و تاکید کردند استقلال بدون استراماچونی را نمی‌خواهند.

بعضی از هواداران خشمگین استقلال،‌ در پارکینگ باشگاه استقلال را شکستند.

تعداد این هواداران اکنون به ۵۰۰ نفر می‌رسند.

هواداران عصبانی در ادامه اعتراض خود علیه وزیر ورزش و جوانان شعار دادن و او را مسئول رفتن استراماچونی دانستند.

همچنین هادی مباشری، معاون باشگاه استقلال که برای آرام کردن هواداران بین آنها حاضر شده بود، توسط آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مشاهده فیلم حمله هواداران استقلال به باشگاه

جدیدترین اخبار از باشگاه استقلال تهران پس از استعفای استراماچونی

* دیدار استقلال و پیکان از شهر قدس به آزادی منتقل شد.

* «امیرحسین فتحی» مدیرعامل استقلال استعفا کرد.

* وزارت ورزش و جوانان با استعفای فتحی موافقت کرد.

* مدیران استقلال از دسترس خارج شدند.

* دیدار استقلال پیکان به احتمال فراوان به ساعت ۱۶ تغییر خواهد کرد.

* اعضای هیئت مدیره استقلال استعفا کردند.

*«فرهاد مجیدی» به نیمکت استقلال بر می‌گردد.

*هواداران استقلال همچنین با شعارهایی از وریا غفوری، کاپیتان تیم خود حمایت کردند.

*ساعتی پس از تجمع استقلالی‌ها برابر ساختمان باشگاه، ماموران نیروی انتظامی در محل حاضر شدند تا نظم و امنیت را در محل تامین کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال: تا این لحظه هیچ‌کدام از اعضای هیات مدیره و هم‌چنین مدیرعامل باشگاه استعفا نکرده‌اند و خبر هیچ‌ استعفایی تایید نمی‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
1
19
دست هواداران فهیم و شریف درد نکنه. کاش خیانتکاران و دروغگویان را به عقوبت الهی دچار کنند در همون پارکینگ تا دفعه دیگه که افرادی ماموریت تخریب پر افتخار ترین باشگاه ورزشی ایران را دریافت کردند، از عاقبت خشم مردم بترسند و به چند ده میلیون مردم شریف اینقدر دروغ نگویند و خیانت در امانت نکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
2
استرا رفته. خودتونو خسته نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
1
4
هر مسله ای با هجوم حل نمی شود . مدیریت ...
در باشگاه ها ازاد است .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
1
2
بهتر بود فتحی را ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
1
2
مردم بیکار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
خانم لیلا واثقی کجا بودند که بگویند "بزنید".البته منظورشان با چوب جارو و آفتابه بوده!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین