کد خبر: ۶۲۵۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

قاتل فراری در پاوه دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک قاتل فراری مسلح در شهرستان پاوه و در کمتر از 72 ساعت پس از ارتکاب قتل خبر داد.
قاتل فراری در پاوه دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف پاوه، ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های پلیس مشخص شد مردی 56 ساله توسط یکی از آشنایان خود از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله سلاح شکاری برنو قرار گرفته و جان خود را از دست داده و فرد قاتل نیز متوای شده است.

آمویی تصریح کرد: ماموران انتظامی پاوه تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز کرده و در کمتر از 72 ساعت پس از وقوع قتل موفق به ردیابی وی در کوه‌ها و نقاط صعب العبور پاوه شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از کشف محل اختفای قاتل فراری، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی منسجم موفق به دستگیری این شخص و کشف یک قبضه سلاح و 52 عدد فشنگ شدند.

وی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های ابتدایی به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

آمویی در پایان با توصیه به شهروندان برای خویشتن داری در هنگام عصبانیت، از آمادگی مراکز مشاوره مستقر در معاونت اجتماعی کرمانشاه و کلانتری‌های سطح استان برای ارائه هرگونه خدمات مشاوره‌ای به عموم شهروندان خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین