کد خبر: ۶۲۵۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۷

مورد عجیب قلعه‌نویی در نشست خبری

نشست خبری بعد از بازی تیم‌های شهر خودرو و سپاهان با اتفاقات جالبی همراه شد و قلعه‌نویی و خبرنگاران حاضر در نشست با طعنه و کنایه با یکدیگر صحبت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان امروز (دوشنبه) در دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر برابر شهر خودرو به تساوی رسید. در این دیدار دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپاهان رخ داد که باعث اعتراض شدید اعضای تیم شهر خودرو شد و نشست خبری بعد از بازی هم تحت‌الشعاع این اتفاق قرار گرفت. زمانی که قلعه‌نویی قصد ورود به سالن نشست را داشت دو نفر از نزدیکان قلعه‌نویی بر خلاف قاعده و قانون می‌خواستند همراه او وارد سالن شوند اما از ورود آن‌ها جلوگیری شد و همین مساله موجب شد قلعه‌نویی سالن را ترک کند اما او دوباره برگشت تا در نشست شرکت کند.

ماجرا از این قرار بود که قلعه‌نویی به همراه مدیر رسانه‌ای سپاهان به جایگاه رفتند اما مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مشهد به یکی از همراهان قلعه‌نویی گفت "چون کارت نداری باید از سالن بیرون بروی" که او هم در پاسخ گفت "من همراهش هستم." مسئول حراست به هر دو همراه قلعه‌نویی گفت که از سالن بیرون بروند.

مورد عجیب قلعه‌نویی در نشست خبری

قلعه‌نویی در ادامه به مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گفت "چه کار دارید آن‌ها همراه من هستند." او هم پاسخ داد "چون کارت ندارد نمی‌تواند این‌جا باشد."

قلعه‌نویی بعد از این سالن را ترک کرد و دوباره برگشت اما برابر سوال‌های خبرنگاران تنها به گفتن اینکه حق با شماست بسنده کرد.

نکته جالب این‌جاست که وقتی از یکی از همراهان قلعه‌نویی پرسیده شد که سمتش چیست، گفت "بادیگارد قلعه‌نویی هستم!"

در ادامه یکی از خبرنگاران به سرمربی سپاهان گفت شما در هر ورزشگاهی می‌روید شعار "رییس مافیا کیه" را سر می‌دهند. فکر می‌کنید دلیل انزجار هواداران از تیم‌هایی که امیر قله‌نویی سرمربی‌اش است چیست که قلعه‌نویی پاسخ داد: این انزجار نسبت به تیم‌های من نیست بلکه نسبت به من است. نمی‌دانم شاید من آدم بدی هستم. خبرنگار دوباره از او پرسید آیا بنایی برای بهتر شدن ندارید که سرمربی سپاهان اظهار کرد: نه من آدم بدی هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین